K ukládání nastavení a správnému fungování využíváme soubory cookies. Používáním webu s jejich používáním souhlasíte. Více o cookies



Vaše zdraví nám leží na srdci

Dopřejte si jistotu, že o vás a vaši rodinu
bude vždy skvěle postaráno.

Sjednat přes Můj E.ON účet
  • Pro koho je služba E.ON Zdraví určena?

    Číst více

  • Může být pojištěn profesionální sportovec?

    Číst více

  • Nemám 3 děti, mohu místo nich pojistit jinou osobu?

    Číst více

  • Nemám manžela/manželku či druha/družku, mohu pojistit jinou osobu?

    Číst více

  • Může si službu sjednat i cizinec?

    Číst více

  • Mám více než 3 děti, jak tedy uplatním pojistné plnění?

    Číst více

  • Nemám rodinu, znamená to, že produkt pro mě není vhodný?

    Číst více

  • Dovrší-li dítě 18 let, pojištění na něj se zruší?

    Číst více

  • Jak se při pojistné události ověřuje druh/družka?

    Číst více

  • Nikde jsem neuvedl/a jméno manželky/manžela, může uplatnit pojistné plnění jako oprávněná osoba?

    Číst více

  • Vztahuje se pojištění i na děti z předchozího manželství či děti mého druha/ mé družky?

    Číst více

  • Nikde jsem neuvedl/a jména svých dětí, jak tedy uplatním pojistné plnění na ně?

    Číst více

Příběhy ze života

Zavolejte nám

Pro více informací nám můžete zavolat na následující telefonní číslo:

Pro hlášení pojistných událostí a informace o nároku na pojistní plnění volejte 840 11 33 22.

 

Naši pracovníci s vámi domluví všechny podrobnosti.

Napište nám

Můžete nás kontaktovat na následující e-mailové adrese:

eonzdravi@eon.cz

Ozveme se vám nejpozději do 5 pracovních dní.