Zákaznická péče

Jak si mohu změnit výši záloh?

Výši zálohy si můžete kdykoliv změnit, aby vám vyhovovala. Případné přeplatky vždy vracíme. 

Změnu výše zálohy můžete vyřídit:

  • Přes portál E.ON Energie24 v části Potřebuji zařídit. Registraci do portálu můžete provést zde.
  • Prostřednictvím online formuláře.
  • Odesláním požadavku na adresu info@eon.cz. V e-mailu nezapomeňte uvést vaše číslo místa spotřeba, adresu
    a požadovanou výši zálohy. 
  • Telefonicky na bezplatné zákaznické lince 800 77 33 22.
  • Odesláním písemného požadavku na adresu:

                  E.ON Česká republika, s.r.o.
                  Středisko služeb zákazníkům
                  Poštovní přihrádka 54
                  656 54 Brno

Pomohla vám tato rada?

Věnujte nám ještě chvilku svého času. Zpětná vazba je pro nás důležitá. Dejte nám vědět, co můžeme zlepšit.

Mrzí nás, že vám naše
rada nepomohla.

Ještě nám prosím zkuste říct, co vám chybělo - stačí kliknout na připravená tlačítka.

Mrzí nás, že vám naše rada nepomohla.

Chcete uvést, na čem konkrétně bychom měli zapracovat?

Berete na vědomí, že Vaše údaje uvedené v tomto formuláři budeme v nezbytném rozsahu zpracovávat za účely uvedenými na webové stránce www.eon.cz v sekci Ochrana osobních údajů. Zde najdete také veškeré další informace ohledně zpracování osobních údajů.

Nenašli jste odpověď?

Zavolejte nám

800 77 33 22

Pracovní dny 7 – 20 hodin

Naši pracovníci s vámi domluví všechny podrobnosti.

Napište nám

Můžete nás kontaktovat na následující e-mailové adrese:

info@eon.cz

Ozveme se vám nejpozději do 5 pracovních dní.