Zákaznická péče
Jak si mohu změnit výši záloh?
Výši zálohy si můžete kdykoliv změnit, aby vám vyhovovala. Případné přeplatky vždy vracíme.
Změnu výše zálohy můžete vyřídit:
- Přes portál E.ON Energie24 v části Potřebuji zařídit. Registraci do portálu můžete provést zde.
- Prostřednictvím online formuláře.
- Odesláním požadavku na adresu info@eon.cz. V e-mailu nezapomeňte uvést vaše číslo místa spotřeba, adresu
a požadovanou výši zálohy. - Telefonicky na bezplatné zákaznické lince 800 77 33 22.
- Odesláním písemného požadavku na adresu:
E.ON Česká republika, s.r.o.
Středisko služeb zákazníkům
Poštovní přihrádka 54
656 54 Brno
Pomohla vám tato rada?
Nenašli jste odpověď?
Zavolejte nám
800 77 33 22
Pracovní dny 7 – 20 hodin
Naši pracovníci s vámi domluví všechny podrobnosti.
Napište nám
Můžete nás kontaktovat na následující e-mailové adrese:
Ozveme se vám nejpozději do 5 pracovních dní.