Jak se žije ve
společnosti E.ON

Představení společnosti E.ON a její vize

Jak vnímá svou roli ve společnosti Martin Záklasník, CEO E.ON Czech? Proč si sám vybral jako zaměstnavatele právě E.ON a jak si dobíjí energii ve svém volném čase?

Martin Záklasník
CEO E.ON Czech

Kultura a zaměstnanci společnosti E.ON

Čeho si na společnosti E.ON nejvíce váží její generální ředitel Martin Záklasník? Jakými vlastnostmi by rozhodně měli disponovat zaměstnanci společnosti E.ON? A co čeká nováčky, kteří do společnosti nastoupí?
 

 

Martin Záklasník
CEO E.ON Czech

Moje zkušenost se společností E.ON

„Baví mě pomáhat lidem a dělat jim jejich práci snazší. Společnost E.ON mi pro to poskytuje skvělé zázemí a i díky němu můžeme s kolegy z obchodních oddělení zákazníkům nabízet maximální péči.“

 

Eva Rodryčová
KAM

Moje zkušenost se společností E.ON

„Na zaměstnání ve společnosti E.ON mě nejvíce baví různorodost mé práce a možnost setkávat se se zákazníky. Oceňuji také velký důraz na dodržování bezpečnosti. Neznám jiné firmy, které by se tímto aspektem zabývaly tak jako právě E.ON.“

 

Martin Toman
Montér DS

Moje zkušenost se společností E.ON

„Díky trainee programu společnosti E.ON jsem poznala, že práce může člověka opravdu naplňovat.  Již v rámci první stáže jsem dovedla identifikovat své silné stránky a zjistit, která oblast mě bude bavit, a to vše ve skvělém kolektivu lidí.“

Petra Matějíčková
Trainee

Moje zkušenost se společností E.ON

„E.ON je svět sám o sobě – pestrý, rozsáhlý a zajímavý. Stejně takové je i jeho IT, a to mě baví! Díky své práci a účasti na různých projektech mám příležitost se neustále učit a rozvíjet.“

 

Lukáš Richter
Senior IT Service Strategy Manager

Moje zkušenost se společností E.ON

„Společnost E.ON mi dává jistotu stabilního zaměstnání a možnost stále se učit novým věcem. Díky přátelskému kolektivu a osobnímu přístupu to pro mě není pouze práce, ale nedílná součást života.“

 

Monika Střížová
Supervisor Front Office Call Centrum

Moje zkušenost se společností E.ON

„E.ON mi umožňuje optimálně sladit práci a volný čas, čehož se mi dřív nepodařilo dosáhnout. Oceňuji, že si E.ON váží jak svých zaměstnanců tak i zákazníků, kteří jsou pro nás vždy na prvním místě.“

 

Markéta Kráčalová
Obchodní zástupce

Zákazník je na prvním místě
Při své každodenní práci se dívám na svět očima zákazníka. Efektivně plánuji a analyzuji s cílem najít chytrá řešení.
Spolupráce
Spolupracuji s kolegy v týmu i napříč společností a dovedu ocenit jejich nápad. Případné překážky vnímám jako výzvu a jdu stále vpřed.
Zlepšování a inovace
Nezaleknu se změn a s odhodláním hledám nové cesty, jak věci zlepšit. Neustále se vzdělávám. Za své činy vždy přebírám odpovědnost.
Společná vítězství
Jednám odvážně a zaměřuji se na výsledek. Svým nadšením dovedu přesvědčit i inspirovat druhé. Vážím si ostatních a jejich názorů.
Zodpovědné a otevřené jednání
Jednám ku prospěchu společnosti a jsem jejím hrdým ambasadorem. Vystupuji důvěryhodně. Za své činy vždy přebírám odpovědnost.

Najděte svou novou práci

Vyberte si pracovní místo podle svých představ a v lokalitě, která vám vyhovuje.