Zabýváme se každým problémem. Stačí říct

EON_Pict_Briefcase_96x96

Ombudsman

Ombudsman chrání práva našich zákazníků. Pokud už jste vyzkoušeli všechno od zákaznické linky až po podání stížnosti, ale pořád si myslíte, že jsme nepostupovali správně, můžete se obrátit ještě na něj.

Ombudsman vaši záležitost znovu přezkoumá. Podívá se nejen na to, jestli všechno proběhlo podle předpisů, ale taky jestli jsme postupovali v souladu se zájmy zákazníka a jeho právy.

Michal Krejčí

Jak náš ombudsman pracuje

Ombudsman vám potvrdí, že vaši zprávu přijal. Může ale nějakou dobu trvat, než pro vás bude mít řešení. Každou stížnost totiž osobně přezkoumává ve spolupráci s kolegy na příslušných pracovištích.

Jeho úkolem je mimo jiné prověřit všechny dokumenty i údaje v informačních systémech. Někdy zkoumá okolnosti přímo na místě, o které ve stížnosti jde. 

Jakmile svou práci dokončí, ozve se vám s tím, k čemu dospěl a proč.

Na Ombudsmana se můžete obrátit v případě, že se vaše záležitost týká jedné ze společností E.ONu, tedy E.ON Česká republika, s. r. o., E.ON Energie, a. s. nebo E.ON Distribuce, a. s. Druhou podmínkou je, aby vaše podání nebylo předmětem soudního sporu nebo správního řízení.

Co říkají naši zákazníci

„Děkuji za Vaši odpověď a kladné vyřízení mé žádosti. Vítám to jako vstřícné gesto ze strany E.ONu a výraz pochopení potřeb (a někdy i trochu netypických požadavků) zákazníků. S podobným přístupem jsem se jinde v minulosti nesetkal, proto jsem před lety přešel k vám.“

Zákazník, České Budějovice

„Máme připojeno, jste nejskvělejší, děkuji.

Zákaznice E.ON, Sedlíkovice​​​​​​​

„Děkujeme Vám mockrát za Vaši ochotu a snahu naší situaci vyřešit, a to i netradičně. Škoda, že tento přístup nefunguje všude, to by byl život!“

Zákazník, Brno