Zabýváme se každým problémem. Stačí říct

Stížnosti

Už jste vyzkoušeli zákaznickou linku i reklamaci, ale pořád nejste spokojeni s naším řešením? Pak můžete podat stížnost.

Znovu všechno zkontrolujeme a prověříme, jestli jsme postupovali správně.

Nepomohla vám stížnost?

Ombudsman

Co o nás říkají zákazníci

„Včera mi přišly opravné faktury, děkuji za spolupráci a Váš čas. Pokud byste jeli přes Telč, zastavte se na kávu. Ještě jednou děkuji.“

Zákazník, Telč

„Velmi si vážím toho, že jste dostáli svému závazku a informujete mě o realizovaných krocích se vším podstatným. Děkuji Vám za Vaši ochotu.“

Zákaznice, Brno

„Chtěl bych Vám vřele poděkovat za přehodnocení celé věci a těším se na další budoucí spolupráci s Vaší společností.“

Zákazník, Milevsko

Řešení sporů

V některých případech si sami neporadíme. Pokud dojde ke sporu mezi námi jako dodavatelem a vámi jako zákazníkem ohledně dodávky plynu nebo elektřiny, bude celou záležitost řešit Energetický regulační úřad.