K ukládání nastavení a správnému fungování využíváme soubory cookies. Používáním webu s jejich používáním souhlasíte. Více o cookies



Zákaznický portál

Zákaznický portál

V portálu pro zákazníky najdete všechny informace o vašem odběru elektřiny nebo plynu. Prostřednictvím portálu tak můžete řešit všechny záležitosti související s dodávkou jednoduše online, kdykoliv budete potřebovat

V zákaznickém portálu E.ON najdete:

  • detailní údaje o vašich místech odběru elektřiny,

  • správu záloh, faktur a plateb,

  • online plánování a úpravy odběrových diagramů,

  • náhled do historie odběru,

  • aktuální data z průběhového měření spotřeby ve formě tabulek a grafů s možností exportu dat,

  • formuláře pro online komunikaci a zadávání požadavků,

  • přehled dostupných služeb, které vám pomohou optimalizovat svou spotřebu.

Výhody používání zákaznického portálu:

  • portál můžete využívat 24 hodin denně, 7 dní v týdnu,
  • rozhraní portálu je uživatelsky přívětivé,

  • díky propojení s naším zákaznickým informačním systémem vám přináší vždy aktuální a kompletní informace,

  • díky online obsluze vás nezatíží zbytečnou administrativou,

  • pomůže vám snížit rizika při plánování odběru,

  • portál zajišťuje vysokou ochrana vašich dat proti zneužití.

Portál si můžete jednoduše  během chvilky aktivovat.

Podrobnější informace o portálu a často kladené dotazy najdete v sekci Kontakty a podpora.