Zákaznická péče

Co se stane, pokud neuhradím platbu včas?

Pokud jste neuhradil/a platbu zálohy/faktury včas, proveďte prosím úhradu, co nejdříve to bude možné. V případě, že od nás obdržíte upomínku, úhradu prosím proveďte pod jedinečným variabilním symbolem z ní (číslo Avíza).

Jakým způsobem uhradit opožděnou platbu ?

Platba zálohy

Úhradu lze provést bezhotovostně jednorázovým převodním příkazem, případně přímým vkladem v bance nebo složenkou.  Pro platbu použijte stejné platební údaje. Pokud jste od nás obdrželi  upomínku, úhradu prosím proveďte pod jedinečným variabilním symbolem z ní (číslo Avíza).

Doplatek

V případě že obdržíte fakturu, na které je uvedený doplatek, postupujte dle informací uvedených na faktuře. Ať už hradíte zálohové platby jakýmkoliv způsobem úhrady, uhraďte, prosím, platbu v co nejbližším termínu přímým vkladem platby v bancejednorázovým převodním příkazem či složenkou. Pro platbu použijte stejné údaje. Pokud jste již obdrželi  upomínku, úhradu prosím proveďte pod jedinečným variabilním symbolem z ní (číslo Avíza).

Pomohla vám tato rada?

Věnujte nám ještě chvilku svého času. Zpětná vazba je pro nás důležitá. Dejte nám vědět, co můžeme zlepšit.

Mrzí nás, že vám naše
rada nepomohla.

Ještě nám prosím zkuste říct, co vám chybělo - stačí kliknout na připravená tlačítka.

Mrzí nás, že vám naše rada nepomohla.

Chcete uvést, na čem konkrétně bychom měli zapracovat?

Berete na vědomí, že Vaše údaje uvedené v tomto formuláři budeme v nezbytném rozsahu zpracovávat za účely uvedenými na webové stránce www.eon.cz v sekci Ochrana osobních údajů. Zde najdete také veškeré další informace ohledně zpracování osobních údajů.