Zákaznická péče
Jak se s námi nejrychleji spojíte

E-mail: businessline@eon.cz
Provozní doba Business line je během
pracovních dnů od 8:00 do 16:00 hodin.
Máte na nás dotaz?
Dejte nám vědět, rádi vám pomůžeme
Dejte nám vědět, rádi vám pomůžeme
Business line
- E.ON Česká republika, s.r.o.
Poštovní přihrádka 54
656 54 Brno
Rádi vám pomůžeme se vším, co se týká vaší smlouvy. Konkrétně jde o:
- Zařízení účtu do zákaznického portálu Energie24 a informace, jak s ním pracovat,
- informace o platbách, cenách, postupech a další informace ke smlouvě,
- poslání daňových dokladů, faktur, opisů smluv a podobně,
- zadání kontrolních samoodečtů, požadavku na vystavení mimořádné faktury nebo reklamace,
- změny adres a jiných údajů ve smlouvě,
- změna zákazníka, sazby nebo připojení nových odběrů,
- sjednání měsíčních nebo ročních rezervovaných kapacit.
E.ON Poruchová služba - volejte v těchto případech:
- Nefunguje nám elektřina,
- máme výpadky v dodávce plynu,
- nefunguje nám přepínání elektroměru mezi nízkým a vysokým tarifem.
EG.D: 800 225 577
ČEZ Distribuce: 800 850 860
PRE Distribuce: 800 823 823
Poruchy plyn: 1239 (Platí pro celé území ČR pro všechna distribuční území.)
Pomohla vám tato odpověď?
Snažíme se pro vás naše návody neustále vylepšovat a vaše odpověď nám v tom hodně pomůže. Děkujeme za ni.

Všechno
vyřešíte
online