Elektřina s užitečnými službami v ceně

Tarif Komplet elektřina PRO profi na 2 roky

K výhodné ceně elektřiny vám každý rok přispějeme až 2 000 Kč na služby elektrikáře nebo hodinového manžela. A to se přece vždycky hodí! Využijte je třeba na úpravy elektroinstalace nebo vymalování vaší provozovny.

Kolik bude elektřina stát?

Spočítat cenu

Benefity tarifu Komplet elektřina PRO profi

K čemu služby elektrikáře
a hodinového manžela využijete


Příspěvek až 2 000 Kč na práci elektrikáře nebo hodinového manžela můžete využít jednou do roka v každém odběrném místě, pro které máte sjednaný tarif Komplet elektřiny. Jejich služby se hodí pro menší zásahy v provozovně, jako jsou opravy spotřebičů, údržba elektroinstalace, montáž nábytku nebo instalatérské práce. Když budete potřebovat, zavoláte nám na asistenční linku, a tam už se na všem domluvíme. Přes tuto linku si můžete specialisty objednat kdykoliv, ale jen jednou ročně vám na jejich služby přispějeme.

V sekci Dokumenty najdete podmínky služby a v nich úplný přehled prací, které pro vás naši specialisté zajistí.

Co vás často zajímá

E.ON Elektrikář je součástí tarifu Komplet elektřina. Zahrnuje zprostředkování práce elektrikáře a hodinového manžela v odběrném místě, kde máte tento tarif sjednaný. V průběhu trvání smlouvy si můžete jednoho ze specialistů zavolat prostřednictvím asistenční linky  800 77 33 44. Jednou do roka vám na jeho služby navíc přispějeme až 2 000 Kč.   

Jednoduše zavolejte na bezplatnou linku 800 77 33 44 a my vás spojíme s operátorem našeho partnera. Tomu už jen nahlásíte své jméno, zákaznické číslo u E.ONu a adresu, na kterou máte tarif Komplet elektřina pro podnikatele sjednaný. 

Operátor váš požadavek předá dispečerům. Ti buď rovnou zajistí technika, nebo se vám ozvou, aby s vámi probrali podrobnosti či cenovou nabídku. Většinou se na všem dohodnete po e-mailu. Jakmile se domluvíte na ideálním řešení a odsouhlasíte si ho, technik se vydá do akce.  

Příspěvek na služby řemeslníků do výše 2 000 Kč můžete využít jednou za 12 měsíců. Datum posledního zásahu zjistíte ve své aplikaci Energie24 nebo nám zavolejte na bezplatnou telefonní linku 800 77 33 44. 
Snadno. Operátor se nejdřív podívá, jestli jste během aktuálních 12 měsíců trvání nároku na službu, příspěvek čerpali.  


Pokud ne, je všechno v pořádku a rovnou si můžete návštěvu technika objednat. Jakmile práci dokončí, vystaví vám doklad, od kterého rovnou odečte příspěvek až do výše 2 000 Kč.

V případě, že celková cena za práci přesáhne 2 000 Kč, doplatíte jen vzniklý rozdíl. V případě, že bude cena nižší než 2 000 Kč, neplatíte ani korunu. Příspěvek pak můžete znovu čerpat až v dalším roce trvání smlouvy. 

V případě, že bude zásah dražší než příspěvek 2 000 Kč, který vám dáváme, rozdíl platíte vy. Pokud bude cena naopak nižší, nedoplácíte nic. Další příspěvek pak budete moct využít po nejbližším výročí okamžiku, kdy vám nárok na službu vzniknul.  Například, pokud jste mohli příspěvek poprvé využít 1. 11. 2024 a vybrali jste si ho třeba 16. 3. 2025, další máte k dispozici od 1. 11. 2025.
Ceník s orientačními částkami za práci najdete na této stránce v sekci Dokumenty. Přesnou cenu ale můžeme určit až po zásahu. Záleží totiž na tom, co u vás technik řešil a jak daleko musel cestovat. Snažíme se to vždycky udělat tak, abyste nic nedopláceli. Proto také hledáme techniky, kteří to k vám mají co nejblíž. 
To bohužel nejde. Veškeré práce se musejí vztahovat k odběrnému místu, pro které máte produkt Komplet elektřina sjednaný. 

Ano, asistenční linka 800 77 33 44 je tu pro vás 24 hodin denně, 7 dní v týdnu po celý rok. 

Určitě, vždycky to ale prosím předem proberte s kolegy na bezplatné asistenční lince 800 77 33 44. Rádi vám poradí, jak potom celou věc správně doložit. Pokud byste se s námi dopředu nedomluvili, mohlo by se stát, že čerpání příspěvku nebude možné schválit. A to by byla škoda. 
 
Příspěvek můžete uplatnit vždy jen v aktuálním 12měsíčním smluvním období. 

Před samotnou návštěvou se vám technik sám ozve, abyste se domluvili na podrobnostech. Přesný termín návštěvy si tedy dohodnete rovnou s ním. Pro představu uvádíme orientační lhůty, do kdy by se vám měl technik ozvat:

  • do 5 pracovních dnů: rozbitý elektrický spotřebič nebo zdroj tepla, úprava elektroinstalace 
  • do 7 pracovních dnů: revize rozvodů, hromosvodu, elektrických tepelných zdrojů, elektrických spotřebičů nebo fotovoltaické elektrárny, práce hodinového manžela 

Lhůty můžou být ale i delší – třeba proto, že náhradní díly potřebné k opravě nejsou zrovna okamžitě dostupné.  

Většinou můžete službu E.ON Elektrikář využívat od prvního dne v měsíci, který následuje po tom, co jsme vám začali dodávat elektřinu. Pokud jsme vám zahájili dodávku například 15. 1. 2025, můžete službu poprvé využít od 1. 2. 2025. 
Spočítejte si svou výhodnou cenu