Jak zrušit odběrné místo a nechat odmontovat měřidlo

Potřebujete ukončit smlouvu, ale nemáte na koho přepsat své odběrné místo? Poradíme vám, jak to vyřešit.

Potřebujete ukončit smlouvu, ale nemáte na koho přepsat své odběrné místo? V  tom případě ji můžete ukončit rovnou s  demontáží elektroměru nebo plynoměru.

Stáhnout PDF formulář

Vyberte, co vás zajímá

Elektřina

Chceme ukončit smlouvu na elektřinu a nechat si demontovat elektroměr.

Žádost o demontáž nám prosím posílejte s předstihem, abychom ji mohli včas předat i vašemu distributorovi.

Co budete k  ukončení smlouvy na elektřinu potřebovat?

Žádost o ukončení smlouvy
Tento formulář si uložte do svého počítače, vyplňte, vytiskněte a podepište. Pokud si nevíte rady, podívejte se na vzor vyplněného formuláře.

Pokud chcete ukončit smlouvu z důvodu úmrtí zákazníka, pošlete nám i kopii úmrtního listu nebo jiného úředního dokumentu, ze kterého je patrné datum úmrtí.

Co potřebujeme do žádosti vyplnit?

Kód EAN
Tento kód potřebujeme ke komunikaci s distributorem a operátorem trhu. Je to takové „rodné číslo“ odběrného místa, bez kterého to prostě nejde. Najdete ho na faktuře za elektřinu nebo přímo ve smlouvě.
Adresu odběrného místa
Bez ní bychom odběrné místo jen těžko hledali. Pokud bydlíte v bytovém domě, nezapomeňte prosím vyplnit i číslo bytu a patro.
Číslo elektroměru
Výrobní číslo je pro nás velmi důležité. Ověříme si podle něj, jestli demontujeme správné měřidlo. Najdete ho přímo na elektroměru.
Informace o zákazníkovi
Abychom mohli smlouvu ukončit a informovat vás o tom, potřebujeme vaše jméno, datum narození, adresu trvalého bydliště a korespondenční adresu, telefon i e-mail.
Jak nám žádost poslat
Dokument můžete nascanovat nebo vyfotit a poslat nám ho na info@eon.cz. Pokud fotíte, dejte si prosím pozor na kvalitu snímku, abychom všechny údaje bez problémů přečetli.  

Jak bude ukončení smlouvy probíhat?

  1. Vaši žádost o ukončení smlouvy zkontrolujeme a začneme na ní pracovat.
  2. Vašemu distributorovi pošleme požadavek na demontáž elektroměru.
  3. Pokud není elektroměr volně přístupný, distributor si s vámi domluví termín demontáže.
  4. Vaši smlouvu ukončíme ke dni, který předchází datu demontáže elektroměru. Jakmile nám distributor pošle konečný stav elektroměru, pošleme vám závěrečnou fakturu.

Snažíme se pro vás naše návody neustále vylepšovat a vaše odpověď nám v tom hodně pomůže. Děkujeme za ni.

Pomohla vám tato odpověď?

Pole nesmí být prázdné

Energie vždy
pod
kontrolou

Portál Energie24

Už nemusíte chodit na pobočku nebo volat. Stačí se přihlásit a vše si vyřešíte online. 


Víc o portálu Energie24

Faktury a platby

Jednáme na rovinu. Skryté poplatky u nás nenajdete. Naše smlouvy jsou jasné a srozumitelné.  Co řekneme, to platí.


Víc o fakturách a platbách