Jak bude přepis probíhat?

Jednoduše. Stačí si projít postup dál na stránce a hned poté se do toho můžete pustit.
                
Přepis krok za krokem  
    
            
        Připravte si
- Číslo EAN
- Adresu odběrného místa
- IČO současného zákazníka a údaje o novém zákazníkovi
Pošlete nám tyto dokumenty
- Vyplněnou a podepsanou Žádost o změnu zákazníka.
- Vyplněný tiskopis „Žádost o uzavření smlouvy o připojení – změna zákazníka v odběrném místě“.
- Doklad o vztahu nového zákazníka k nemovitosti, třeba kupní nebo nájemní smlouvu. Dokumenty nesmí být starší než rok.
- V případě úmrtí původního zákazníka nám prosím pošlete i kopii úmrtního listu.
Vyplňte a podepište žádost
Jakmile máte všechny podklady, pusťte se do vyplňování Žádosti o změnu zákazníka. Pokud si nevíte rady, projděte si vzor, jak žádost vyplnit.
Vyplněnou žádost vytiskněte a společně s původním zákazníkem ji podepište. 
Žádost odešlete
Podepsaný formulář naskenujte nebo vyfoťte a pošlete nám ho na businessline@eon.cz. 
Podepíšete smlouvu
Žádost zkontrolujeme a pošleme vám k podpisu návrh smlouvy. Až nám ho podepsaný vrátíte, ukončíme stávající smlouvu a původnímu zákazníkovi pošleme ukončovací fakturu. 
Pomohly vám informace na této stránce?
Děkujeme za váš názor, který využijeme k dalšímu vylepšování našich webových stránek.
Děkujeme za váš názor. Rádi informace vylepšíme, pokud nám poradíte jak. Nepište nám sem ale prosím konkrétní požadavky, ty vyřešíte jedině přes info@eon.cz
                        
Vyzkoušejte náš samoobslužný 
portál
    
                    
                    
