Změna distribuční sazby

Na jakou distribuční sazbu chcete změnu provést?

Jak změníme naši distribuční sazbu na C01d, C02d nebo C03d?

Pokud se s distributorem nedohodnete na kratší lhůtě, můžete o změnu sazby žádat jednou za 12 měsíců. Jde to jednoduše po telefonu nebo e-mailem.

Po telefonu
  • Před zavoláním si připravte kód EAN ze smlouvy nebo z faktury, aktuální stav a výrobní číslo elektroměru. Upozorňujeme, že stav elektroměru ke změně sazby může být orientační.
  • Zavolejte nám na číslo +420 800 77 33 22, kde se s vámi na změně domluvíme.
E-mailem

Pošlete nám e-mail na info@eon.cz

Do textu e-mailu nezapomeňte uvést:

  • kód EAN ze smlouvy nebo faktury, 
  • o jakou sazbu máte zájem, 
  • aktuální stav elektroměru a jeho výrobní číslo – upozorňujeme, že stav elektroměru ke změně sazby může být orientační.

Až se spolu domluvíme, pošleme vám poštou návrh Smlouvy o sdružených službách dodávky elektřiny s novou distribuční sazbou. 

Prosím, podepište ho a jeden výtisk nám vraťte zpátky v odpovědní obálce. Změna bude platit až potom, co se nám vrátí smlouva s vaším podpisem.

Jak změníme naši distribuční sazbu na dvoutarifní?

Pro změnu distribuční sazby musíte splňovat podmínky stanovené Energetickým regulačním úřadem.

Jak na to

Na jakém distribučním území je vaše odběrné místo? Vyberte jednu z možností a my vám podle toho ukážeme postup pro změnu sazby:

Návod pro jednodušší pořízení


  1. Scan nebo čitelnou fotku vyplněné a podepsané žádosti s přílohami nám prosím pošlete na e-mail info@eon.cz
  2. Až k nám dokumenty dorazí, připravíme návrh nové Smlouvy o sdružených službách dodávky elektřiny a pošleme vám ho. 
  3. Změna sazby bude platit až potom, co se nám vrátí smlouva s vaším podpisem.
  4. Distributor vám dá vědět, kdy přijde vyměnit elektroměr a případně překódovat HDO.
Tady najdete návod, jak upravit svoji distribuční sazbu.

Máme správně zvolenou sazbu?

Rádi vám poradíme, jestli máte sazbu nastavenou správně. Ještě než zavoláte, připravte si prosím číslo místa spotřeby. Bez něj se neobejdeme.


+420 800 77 33 22


Snažíme se pro vás naše návody neustále vylepšovat a vaše odpověď nám v tom hodně pomůže. Děkujeme za ni.

Pomohla vám tato odpověď?

Pole nesmí být prázdné

Výpočty
i změna jedině
online

Portál Energie24

Už nemusíte chodit na pobočku nebo volat. Stačí se přihlásit a vše si vyřešíte online. 


Víc o portálu Energie24

Faktury a platby

Jednáme na rovinu. Skryté poplatky u nás nenajdete. Naše smlouvy jsou jasné a srozumitelné. Co řekneme, to platí.

Víc k fakturám a platbám