
E.ON Servis+
Praktická služba do
provozovny, se kterou
zvládnete i ty
nejsložitější situace
Jen 50 Kč / měsíc
Benefity služby E.ON Servis+
Poradíme si s rozbitou výlohu i oknem
Rozbít výlohu je snazší než ji dát zase do pořádku. S naší asistenční službou E.ON Servis+ to ale neplatí. Stačí zvednout telefon a my se o nové sklo postaráme. Než dorazí, provozovnu vám pohlídáme.
Opravy jsou naše parketa
Musíte to opravit? Umíme to zařídit. Najdeme pro vás šikovného instalatéra, sklenáře, topenáře, elektrikáře, plynaře nebo zámečníka. A je to.
Právník po ruce se hodí
V některých situacích je každá rada drahá, zvlášť ta právní. Díky službě E.ON Servis+ máte rychlou právní radu po telefonu i detailnější rozbor vždy po ruce.
Majetek v ohrožení? To my ohlídáme
Když vám vichřice nebo velká voda vezme plot a zloději mají do vašeho areálu vstup volný, nemusíte se bát. Pošleme k vám tým spolehlivých hlídačů nebo vaši provozovnu zajistíme bezpečnostním systémem.
Už E.ON Servis+ máte a řešíte problémy v provozovně?
- Stačí jeden bezplatný telefonát na 800 77 33 44 a my se o všechno postaráme. Mít E.ON Servis+ se zkrátka vyplatí.
Co o nás říkají zákazníci

Dokumenty
Chceme, abyste vždycky měli jasno v tom, co podepisujete.
- Smlouva o přistoupení k pojištění E.ON Servis+
- Pojistné podmínky E.ON Servis+ (od 25.5.2018)
- Informace před uzavřením smlouvy Servis+
- Informace o pojistném produktu E.ON Servis+
- Informace o zpracování osobních údajů E.ON Servis+
- Skupinová pojistná smlouva E.ON Servis+
- Výpovědní formulář E.ON Servis+
- Formulář pro odstoupení E.ON Servis+
Co vás často zajímá
Služba E.ON Servis+ pro podnikatele stojí jen 50 Kč měsíčně. Ano, 50 korun.
Služba E.ON Servis+ je pojištění, které vám poskytujeme podle zákona č. 170/2018 Sb., o distribuci pojištění a zajištění, ve znění pozdějších předpisů. V případě, že dojde mezi pojištěným a pojistníkem ke vzniku spotřebitelského sporu, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může pojištěný podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce (www.coi.cz). Stejné právo má pojištěný i v případě vzniku spotřebitelského sporu s pojistitelem, pro jehož řešení je určena Kancelář ombudsmana České asociace pojišťoven (www.ombudsmancap.cz)