Jak postupovat při registraci do zákaznického portálu Energie24?

Pokud chcete začít používat náš zákaznický portál, postupujte podle následujícího návodu:

  1. Vyplňte žádost o využívání služby
    Formulář žádosti najdete tady.
  2. Přečtěte si podmínky a pravidla používání služby 

    Aktuální verze všech dokumentů ke službě najdete na těchto odkazech:

  3. Odešlete žádost
    Pokud se všemi pravidly a podmínkami souhlasíte, pošlete nám žádost o registraci e-mailem na businessline@eon.cz, nebo poštou na adresu:

    Business line
    E.ON Česká republika, s.r.o.
    Poštovní přihrádka 54
    656 54 Brno 


    My žádost zpracujeme a připravíme vám dodatek ke stávající smlouvě.

  4. Přihlašovací údaje a vstup do aplikace 

    E-mailem vám pošleme přihlašovací jméno (login) a doporučenou poštou na kontaktní adresu odešleme heslo. Jméno i heslo pak vyplníte na přihlašovací stránce do aplikace.

Všechno
vyřešíte online

Portál Energie24

Už nemusíte chodit na pobočku nebo volat. Stačí se u nás registrovat a vše vyřešíte online.

Víc o portálu Energie24

Elektronická faktura

Své faktury máte vždycky po ruce. Máte je tak pod kontrolou odkudkoliv.

Víc o elektronické faktuře
V portálu Energie24 vyřešíte online vše potřebné