Jak bude přepis probíhat?

Jednoduše. Stačí si projít postup dál na stránce a hned poté se do toho můžete pustit.  

Přepis krok za krokem 

Připravte si


  • Číslo EAN
  • Adresu odběrného místa
  • IČO současného zákazníka a údaje o novém zákazníkovi  

Pošlete nám tyto dokumenty 


  • Vyplněnou a podepsanou Žádost o změnu zákazníka.
  • Vyplněný tiskopis „Žádost o uzavření smlouvy o připojení – změna zákazníka v odběrném místě“. 
  • Doklad o vztahu nového zákazníka k nemovitosti, třeba kupní nebo nájemní smlouvu. Dokumenty nesmí být starší než rok.  
  • V případě úmrtí původního zákazníka nám prosím pošlete i kopii úmrtního listu.

Vyplňte a podepište žádost 

Jakmile máte všechny podklady, pusťte se do vyplňování Žádosti o změnu zákazníka. Pokud si nevíte rady, projděte si vzor, jak žádost vyplnit.
Vyplněnou žádost vytiskněte a společně s původním zákazníkem ji podepište. 

Žádost odešlete 

Podepsaný formulář naskenujte nebo vyfoťte a pošlete nám ho na businessline@eon.cz

Podepíšete smlouvu

Žádost zkontrolujeme a pošleme vám k podpisu návrh smlouvy. Až nám ho podepsaný vrátíte, ukončíme stávající smlouvu a původnímu zákazníkovi pošleme ukončovací fakturu. 

Pomohly vám informace na této stránce?

Vyzkoušejte náš samoobslužný
portál

Portál Energie24

Už nemusíte chodit na pobočku nebo volat. Stačí se přihlásit a vše si vyřešíte online.

Víc o portále Energie24

Přehled spotřeby

V zákaznickém portále Energie24 se dozvíte všechno o spotřebě na svých odběrných místech.

Víc o přehledu spotřeby