Jak bude přepis probíhat?
Jednoduše. Stačí si projít postup dál na stránce a hned poté se do toho můžete pustit.
Přepis krok za krokem
Připravte si
- Číslo EAN
- Adresu odběrného místa
- IČO současného zákazníka a údaje o novém zákazníkovi
Pošlete nám tyto dokumenty
- Vyplněnou a podepsanou Žádost o změnu zákazníka.
- Kopii Smlouvy o připojení vystavenou na nového odběratele.
- Doklad o vztahu k nemovitosti.
- Doklad o vlastnictví trafostanice:
Pokud zákazník není majitelem trafostanice, potřebujeme doklad o jejím vlastnictví a souhlas s přepisem. Stačí nám i nájemní smlouva, ve které bude trafostanice uvedená jako součást nájmu.
Pokud zákazník majitelem trafostanice je, potřebujeme doklad o vlastnictví.
V případě, že doklad o vlastnictví nemáte, doložte nám čestné prohlášení napsané vlastní rukou nebo formulář přímo od ČEZu. Vždy uveďte číslo trafostanice a její technologie.
Dokumenty nesmí být starší než rok. - V případě úmrtí původního zákazníka nám prosím pošlete i kopii úmrtního listu.
Do žádosti nebo e-mailu uveďte předpokládanou roční spotřebu energie a hodnotu rezervované roční, případně i měsíční, kapacity.
Jak získat Smlouvu o připojení
Nový zákazník požádá distributora o vystavení Smlouvy o připojení.
Distributor ji novému zákazníkovi do 60 dnů pošle.
Jakmile spolu smlouvu uzavřou, přistoupíme ke změně zákazníka a vyplnění žádosti o přepis.
Vyplňte a podepište žádost
Ve chvíli, kdy máte všechny podklady, pusťte se do vyplňování Žádosti o změnu zákazníka.
Vyplněnou žádost vytiskněte a oba společně podepište.
Žádost odešlete
Podepsaný formulář naskenujte nebo vyfoťte a pošlete nám ho na businessline@eon.cz.
Nový zákazník podepíše smlouvu
Žádost zkontrolujeme a poté novému zákazníkovi pošleme k podpisu návrh smlouvy. Až nám ho podepsaný vrátí, ukončíme stávající smlouvu a původnímu zákazníkovi pošleme ukončovací fakturu.
Pomohly vám informace na této stránce?
Děkujeme za váš názor, který využijeme k dalšímu vylepšování našich webových stránek.
Děkujeme za váš názor. Rádi informace vylepšíme, pokud nám poradíte jak. Nepište nám sem ale prosím konkrétní požadavky, ty vyřešíte jedině přes info@eon.cz
Vyzkoušejte náš samoobslužný
portál