Přišla faktura a něco není jasné

Přišla vám faktura a potřebujete s ní poradit? Podívejte se na nejčastější otázky, na které se nás zákazníci ptají nebo navštivte naše interaktivní vysvětlení faktury za elektřinu a plyn.

Fakturu vystavujeme, jakmile od vašeho distributora dostaneme odečet stavu elektroměru nebo plynoměru. Termíny se každý rok liší podle toho, kdy distributor měřidla odečte. Proto každý rok můžete dostat fakturu o pár dní dřív, nebo naopak později.  

Termíny odečtu elektroměru nebo plynoměru na vašem odběrném místě si můžete zjistit přímo u svého distributora:  

Na koho se máme obrátit, když nesouhlasíme s vyúčtováním? 

Pokud se na faktuře objevilo něco, s čím nesouhlasíte, můžete využít formulář pro reklamaci v Energii24. Případně nám napište e-mail na info@eon.cz.

Přihlásit se do Energie24


Snažíme se pro Vás naše návody neustále vylepšovat a Vaše odpověď nám v tom hodně pomůže. Děkujeme za ni.

Pomohla vám tato odpověď?

Pole nesmí být prázdné

Všechno
vyřešíte online

Portál Energie24

Už nemusíte chodit na pobočku nebo volat. Stačí se přihlásit a vše si vyřešíte online. 


Víc o portálu Energie24

Faktury a platby

Jednáme na rovinu. Skryté poplatky u nás nenajdete. Naše smlouvy jsou jasné a srozumitelné.  Co řekneme, to platí.


Víc o fakturách a platbách