Zákaznická péče

Změna příjmení

Změnou příjmení nedochází ke změně zákazníka (přepisu stávající smlouvy), ale jedná se například o změnu příjmení z důvodu provdání se nebo po rozvodu manželů apod. 

Změnu příjmení můžete pohodlně provést na portálu E.ON Energie24. Po registraci máte přístup k vašim datům z pohodlí domova kdykoliv potřebujete. Registraci můžete provést zde. 

Změna příjmení

Pro úspěšné provedení změny příjmení si prosím připravte:

  • kopii oddacího listu (změna z důvodu provdání),
  • kopii matričního dokladu o změně příjmení (jiná změna jména).

 Pro řešení vaší situace Vám nabízíme různé způsoby, jak nás oslovit:

1.    Prostřednictvím online formuláře s potřebnými přílohami:

2.    Odesláním e-mailové žádosti s potřebnými žádostmi na adresu: info@eon.cz. Zasláním e-mailu nedochází k automatické změně.

3.    Telefonicky na zákaznické lince: 800 77 33 22, kde vás naši operátoři povedou potřebnými kroky.

4.    Odesláním písemné žádosti na níže uvedenou adresu. Po jejím obdržení vás budeme informovat o dalším postupu.

E.ON Česká republika, s.r.o.
Středisko služeb zákazníkům
Poštovní přihrádka 54
656 54 Brno

Pomohla vám tato rada?

Věnujte nám ještě chvilku svého času. Zpětná vazba je pro nás důležitá. Dejte nám vědět, co můžeme zlepšit.

Mrzí nás, že vám naše
rada nepomohla.

Ještě nám prosím zkuste říct, co vám chybělo - stačí kliknout na připravená tlačítka.

Mrzí nás, že vám naše rada nepomohla.

Chcete uvést, na čem konkrétně bychom měli zapracovat?

Berete na vědomí, že Vaše údaje uvedené v tomto formuláři budeme v nezbytném rozsahu zpracovávat za účely uvedenými na webové stránce www.eon.cz v sekci Ochrana osobních údajů. Zde najdete také veškeré další informace ohledně zpracování osobních údajů.

Nenašli jste odpověď?

Zavolejte nám

800 77 33 22

Pracovní dny 7 – 20 hodin

Naši pracovníci s vámi domluví všechny podrobnosti.

Napište nám

Můžete nás kontaktovat na následující e-mailové adrese:

info@eon.cz

Ozveme se vám nejpozději do 5 pracovních dní.