Naše mobilní aplikace vám prozradí, jak může vypadat vaše příští vyúčtování.

Mobilní aplikace
Energie24

Své energie máte
vždycky v kapse

Stáhněte si aplikaci do mobilu a ušetřete cestu na pobočku. Vše potřebné vyřešíte odkudkoliv a kdykoliv.

Stáhněte si aplikaci

Výhody naší aplikace

Chcete začít používat naši aplikaci?

Registrujte se na webu

Nejprve si vytvořte zákaznický účet v portálu Energie24.

Registrovat se

Stáhněte si aplikaci

Pak už stačí jen aplikaci zdarma stáhnout do svého chytrého telefonu.

Co o nás říkají
naši zákazníci

Co vás často zajímá

Služba je určena pro zákazníky, kteří od E.ONu odebírají elektřinu nebo plyn. Je určena pro domácnosti, které odebírají elektřinu ze sítě nízkého napětí.

V případě, že máte o službu zájem, vyplňte následující registrační formulář.

Potom vám pošleme potvrzovací e-mail a kliknutím na odkaz pro přihlášení do služby Energie24 úvodní registraci dokončíte.

Tato situace nastává, pokud uživatel zadá při registraci chybně svou e-mailovou adresu. V tomto případě nás o tom informujte prostřednictvím e-mailu energie24@eon.cz. Důležité je sdělit nám jméno a příjmení, na které byla registrace provedena, a správný e-mail.

Heslo je možné změnit po přihlášení do portálu.

Pokud ztratíte heslo, můžete ho obnovit pomocí tohoto formuláře.

K ověření identity je nutné v registračním formuláři vyplnit správnou kombinaci identifikačních údajů, které najdete na faktuře za elektřinu nebo plyn – zákaznické číslo a EAN nebo EIC kód.

V případě, že od nás odebíráte elektřinu nebo plyn ve více odběrných místech, stačí zadat kombinaci správných údajů jen pro jedno místo spotřeby za elektřinu nebo  plyn.

Vůbec nic. Služba je pro zákazníky E.ONu zdarma.

Zpravidla se jedná o místo spotřeby typu chata, garáž a podobně. V takovém případě prosím pošlete číslo místa spotřeby a zákaznické číslo na e-mail energie24@eon.cz. Po ověření identifikačních údajů vám toto místo spotřeby do vašeho nastavení služby Energie24 přidáme.