Zákaznická péče

Nefunguje elektřina

Pokud na Vašem odběrném místě došlo k přerušení dodávky elektřiny, nejprve zkontrolujte, zda se tato situace týká pouze Vaší domácnosti (vašeho odběrného místa) nebo i okolních bytů/domů.

Přerušení dodávky se týká pouze Vašeho odběrného místa

Zkontrolujte hlavní jistič. Procvakejte s ním několikrát tam a zpět nechte ho v poloze zapnuto.

Pokud dodávka stále nefunguje, zkontrolujte, zda jste nezapomněli uhradit nějakou platbu.

Pokud jsou Vaše platby v pořádku uhrazeny, obraťte se na poruchovou linku distributora:

  • E.ON elektřina 800 22 55 77

  • ČEZ elektřina 800 850 860

  • PRE elektřina 1236

Pro urychlení obsluhy sdělte pracovníkům Poruchové služby tyto informace: jméno a příjmení ohlašovatele; jméno a příjmení zákazníka; adresu nebo podrobný popis místa, kde došlo k poruše (obec, ulice, číslo popisné); specifikaci poruchy, co Vám nefunguje; telefonní kontakt

Pokud Vaše platby nejsou v pořádku uhrazeny nebo máte v platbách nesrovnalosti, obraťte se na zpoplatněnou linku 840 111 222 (PO-PÁ 7-16h.) tónová volba „1“ (došlo k odpojení).

Přerušení dodávky se netýká pouze Vašeho odběrného místa

V tomto případě se nejspíše jedná o plánovanou práci nebo poruchu. Podrobnosti o obnovení dodávky můžete získat opět na poruchové službě distributora:

  • E.ON elektřina 800 22 55 77

  • ČEZ elektřina 840 850 860

  • PRE elektřina 1236

Pomohla vám tato rada?

Věnujte nám ještě chvilku svého času. Zpětná vazba je pro nás důležitá. Dejte nám vědět, co můžeme zlepšit.

Mrzí nás, že vám naše rada nepomohla.

Ještě nám prosím zkuste říct, co vám chybělo - stačí kliknout na připravená tlačítka.

Mrzí nás, že vám naše rada nepomohla.

Chcete uvést, na čem konkrétně bychom měli zapracovat?

Nenašli jste odpověď?

Zavolejte nám

800 77 33 22

Pracovní dny 7 – 20 hodin

Naši pracovníci s vámi domluví všechny podrobnosti.

Napište nám

Můžete nás kontaktovat na následující e-mailové adrese:

info@eon.cz

Ozveme se vám nejpozději do 5 pracovních dní.