Zákaznická péče
Nefunguje elektřina
Pokud na Vašem odběrném místě došlo k přerušení dodávky elektřiny, nejprve zkontrolujte, zda se tato situace týká pouze Vaší domácnosti (vašeho odběrného místa) nebo i okolních bytů/domů.
Přerušení dodávky se týká pouze Vašeho odběrného místa
Zkontrolujte hlavní jistič. Procvakejte s ním několikrát tam a zpět nechte ho v poloze zapnuto.
Pokud dodávka stále nefunguje, zkontrolujte, zda jste nezapomněli uhradit nějakou platbu.
Pokud jsou Vaše platby v pořádku uhrazeny, obraťte se na poruchovou linku distributora:
-
EG.D elektřina 800 22 55 77
-
ČEZ elektřina 800 850 860
-
PRE elektřina 1236
Pro urychlení obsluhy sdělte pracovníkům Poruchové služby tyto informace: jméno a příjmení ohlašovatele; jméno a příjmení zákazníka; adresu nebo podrobný popis místa, kde došlo k poruše (obec, ulice, číslo popisné); specifikaci poruchy, co Vám nefunguje; telefonní kontakt
Pokud Vaše platby nejsou v pořádku uhrazeny nebo máte v platbách nesrovnalosti, obraťte se na zpoplatněnou linku 840 111 222 (PO-PÁ 7-16h.)
Přerušení dodávky se netýká pouze Vašeho odběrného místa
V tomto případě se nejspíše jedná o plánovanou práci nebo poruchu. Podrobnosti o obnovení dodávky můžete získat opět na poruchové službě distributora:
-
EG.D elektřina 800 22 55 77
-
ČEZ elektřina 840 850 860
-
PRE elektřina 1236