E.ON Domov
Havarijní linka je pro vás nepřetržitě k dispozici
Co mám dělat, když chci službu E.ON Domov využít?
Pro hlášení pojistných událostí a informací o čerpání volejte nonstop bezplatnou linku 800 77 33 44.
Můžete nám také nahlásit poruchu domácího spotřebiče pomocí formuláře.
Pokud jste si už zařídili opraváře sami a na naší lince to nahlásili, můžete vyplnit formulář pro zpětné proplacení nákladů.
Korespondenční adresa asistenční centrály:
Europ Assistance s.r.o. Na Pankráci 1658/121 140 00 Praha 4
Při volání na naši linku se vás operátor zeptá na vaše zákaznické číslo, jméno a adresu. Zákaznické číslo najdete v e-mailu, který jste od nás dostali při sjednání služby. Zároveň je variabilním symbolem pro vaše platby. Pokud můžete, připravte si k hovoru taky Smlouvu o přistoupení k pojištění E.ON Domov.
Pomohly vám informace na této stránce?
Děkujeme za váš názor, který využijeme k dalšímu vylepšování našich webových stránek.
Řešte své
energie
online