E.ON Domov

Se službou E.ON Domov se máte kam obrátit vždycky, když se vám doma něco porouchá.
Havarijní linka je pro vás nepřetržitě k dispozici

Co mám dělat, když chci službu E.ON Domov využít?

Pro hlášení pojistných událostí a informací o čerpání volejte nonstop bezplatnou linku 800 77 33 44.

Můžete nám také nahlásit poruchu domácího spotřebiče pomocí formuláře.

Pokud jste si už zařídili opraváře sami a na naší lince to nahlásili, můžete vyplnit formulář pro zpětné proplacení nákladů.

Korespondenční adresa asistenční centrály:

Europ Assistance s.r.o. Na Pankráci 1658/121 140 00 Praha 4

Při volání na naši linku se vás operátor zeptá na vaše zákaznické číslo, jméno a adresu. Zákaznické číslo najdete v e-mailu, který jste od nás dostali při sjednání služby. Zároveň je variabilním symbolem pro vaše platby. Pokud můžete, připravte si k hovoru taky Smlouvu o přistoupení k pojištění E.ON Domov.

Pomohly vám informace na této stránce?

Řešte své
energie
online

Portál Energie24

Už nemusíte chodit na pobočku nebo volat. Stačí se přihlásit a vše si vyřešíte online.

Víc o portálu Energie24

Mobilní aplikace E.ON

Své energie nosíte v kapse.  Máte je tak pod kontrolou odkudkoliv.

Víc o mobilní aplikaci