E.ON Zajištění

Pro hlášení pojistné události se obracejte na telefonní linku

+420 800 77 33 44

Operátoři jsou tu pro vás každý všední den mezi 8 a 18 hodinou.

Při telefonátu vás operátor požádá o vaše rodné číslo nebo datum narození kvůli identifikaci. Pokud je to možné, připravte si k ruce číslo své pojistné smlouvy. Je stejné jako variabilní symbol, pod kterým za službu platíte.

Inkasní platba – důležité je nastavit povolení k inkasu a dostatečný limit dle zvoleného cyklu platby. Platby si inkasujeme sami.

Příkaz k úhradě – důležité je dodržet splatnost 15. den v měsíci. Doporučujeme nastavit trvalý příkaz.

SIPO – důležité je nastavit si dostatečný limit dle zvoleného cyklu plateb. O platbu žádáme sami. Zvolenou metodu platby je třeba dodržet tak, aby byl poplatek včas a správně přiřazen.


Snažíme se pro Vás naše návody neustále vylepšovat a Vaše odpověď nám v tom hodně pomůže. Děkujeme za ni.

Pomohla vám tato odpověď?

Pole nesmí být prázdné

Řešte své
energie
online

Portál Energie24

Už nemusíte chodit na pobočku nebo volat. Stačí se přihlásit a vše si vyřešíte online.


Víc o portálu Energie24

Mobilní aplikace E.ON

Své energie nosíte v kapse. Máte je tak pod kontrolou odkudkoliv.

Víc o portálu Energie24