Podpora
Zákaznická linka
Pracovní dny 7 - 16 hodin
Pro elektřinu i zemní plyn:
Volání v rámci ČR: 800 77 33 22 (Zdarma)
Ze zahraničí: +420 533 039 470
Vaše požadavky zasílejte na adresu info@eon.cz
Poruchová služba
Nepřetržitý provoz
Pro elektřinu:
Volání v rámci ČR: 800 22 55 77 (Zdarma)
Ze zahraničí: +420 533 039 400
Pro zemní plyn:
Volání v rámci ČR: 1239
Spojovací služba
Spojovací služba energetické společnosti E.ON:
Pro oblast jižních Čech: +420 387 861 111
Pro oblast jižní Moravy: +420 545 141 111
Pracovní dny 7 - 15 hodin
Najděte správný kontakt na nás
Váš názor nás zajímá
Chtěli byste v E.ON něco změnit? Máte nápad na zlepšení našich služeb nebo vzkaz pro naši společnost? Zašlete nám svoji připomínku nebo sdělení, určitě se jimi budeme zabývat.
Když nejste spokojeni
Když nejste spokojeni, napište nám na adresu info@eon.cz, nebo nahlaste reklamaci či stížnost.
Ombudsman E.ON
Domníváte se, že vaše reklamace či stížnost nebyla vyřešena správně? Ombudsman vaše případy znovu přezkoumá. Zaměří se zejména na to, zda bylo posouzení vaší reklamace provedeno věcně správně a v souladu s legislativou.
Služby pro neslyšící a nedoslýchavé
Služba Tiché Spojení umožňuje neslyšícím a nedoslýchavým zákazníkům zdarma komunikovat ve znakovém jazyce nebo pomocí psaného textu. Zákazník si skrze aplikace sjedná schůzku v poradenském centru, kde mu bude k dispozici náš zaměstnanec a online tlumočník. Jako první energetická společnost tak rozšiřujeme naše služby směrem k nedoslýchavým a neslyšícím zákazníkům.