Podpora

Zákaznická linka

Pracovní dny 7 - 20 hodin

Pro elektřinu i zemní plyn:

Volání v rámci ČR: 800 77 33 22 (Zdarma)

Ze zahraničí: +420 533 039 470

Vaše požadavky zasílejte na adresu info@eon.cz

Poruchová služba

Nepřetržitý provoz

Pro elektřinu:

Volání v rámci ČR: 800 22 55 77 (Zdarma)

Ze zahraničí: +420 533 039 400

Pro zemní plyn:

Volání v rámci ČR: 1239

Spojovací služba

Spojovací služba energetické společnosti E.ON:

Pro oblast jižních Čech: +420 387 861 111

Pro oblast jižní Moravy: +420 545 141 111

Pracovní dny 7 - 15 hodin

Váš názor nás zajímá

Chtěli byste v E.ON něco změnit? Máte nápad na zlepšení našich služeb nebo vzkaz pro naši společnost? Zašlete nám svoji připomínku nebo sdělení, určitě se jimi budeme zabývat.

Sdělte nám svůj podnět

Když nejste spokojeni

Když nejste spokojeni, napište nám na adresu info@eon.cz, nebo nahlaste reklamaci či stížnost.

Ombudsman E.ON

Domníváte se, že vaše reklamace či stížnost nebyla vyřešena správně? Ombudsman vaše případy znovu přezkoumá. Zaměří se zejména na to, zda bylo posouzení vaší reklamace provedeno věcně správně a v souladu s legislativou.

Více informací

Služby pro neslyšící a nedoslýchavé

Služba Tiché Spojení umožňuje neslyšícím a nedoslýchavým zákazníkům zdarma komunikovat ve znakovém jazyce nebo pomocí psaného textu. Zákazník si skrze aplikace sjedná schůzku v poradenském centru, kde mu bude k dispozici náš zaměstnanec a online tlumočník. Jako první energetická společnost tak rozšiřujeme naše služby směrem k nedoslýchavým a neslyšícím zákazníkům.

Více informací

Zavřít

Usnadněte si život s aplikací Energie24

Vyřiďte své požadavky ihned z Vašeho mobilu.
Zavřít

Usnadněte si život s aplikací Energie24

Vyřiďte své požadavky ihned z Vašeho mobilu.