K ukládání nastavení a správnému fungování využíváme soubory cookies. Používáním webu s jejich používáním souhlasíte. Více o cookies



Podpora

Zákaznický servis

Vaše žádosti a požadavky souvisejíci se standardní

obsluhou zákazníků zasílejte na info@eon.cz

Spojovací služba energetické společnosti E.ON:

Pro oblast jižních Čech: +420 387 861 111

Pro oblast jižní Moravy: +420 530 301 111

Pracovní dny 7 - 15 hodin

Zákaznická linka

Pracovní dny 7 - 20 hodin

Pro elektřinu i zemní plyn:

Volání v rámci ČR: 800 77 33 22 (Zdarma)

Ze zahraničí: +420 533 039 470

Poruchová služba

Nepřetržitý provoz

Pro elektřinu:

Volání v rámci ČR: 800 22 55 77 (Zdarma)

Ze zahraničí: +420 533 039 400

Pro zemní plyn:

Volání v rámci ČR: 1239

Váš názor nás zajímá

Chtěli byste v E.ON něco změnit? Máte nápad na zlepšení našich služeb nebo vzkaz pro naši společnost? Zašlete nám svoji připomínku nebo sdělení, určitě se jimi budeme zabývat.

Sdělte nám svůj podnět

Když nejste spokojeni

Když nejste spokojeni, napište nám svou reklamaci nebo stížnost.

Ombudsman E.ON

Domníváte se, že vaše reklamace či stížnost nebyla vyřešena správně? Ombudsman vaše případy znovu přezkoumá. Zaměří se zejména na to, zda bylo posouzení vaší reklamace provedeno věcně správně a v souladu s legislativou.

Více informací