Práce řemeslníků
v ceně elektřiny

Tarif Komplet elektřina MAX s klesající cenou

Vzali jsme tarif Komplet elektřina MAX, který je mezi vámi nejoblíbenější, a vylepšili jsme ho. Kromě toho, že každý rok od nás dostanete 5 000 Kč na práci elektrikáře nebo hodinového manžela, získáte výhodnou cenu, která vám navíc každý rok klesá. To vše jen pro naše věrné zákazníky.

Tento tarif již nenabízíme

Spočítat jiný tarif

Jaký tarif vám můžeme nabídnout

Co vás často zajímá

Cenu za megawatthodinu pevně stanovíme  na každý rok až do konce roku 2027. Kolik za elektřinu celkově zaplatíte, záleží ale také na vaší spotřebě a na tom, k čemu ji využíváte. Konkrétně si to můžete spočítat v naší kalkulačce nebo nám napište na info@eon.cz

E.ON Elektrikář MAX je součástí produktu Komplet elektřina MAX. Zahrnuje zprostředkování pomoci elektrikáře a hodinového manžela na kterémkoli odběrném místě, které u nás máte. Kdykoliv v průběhu trvání smlouvy si můžete jednoho ze specialistů zavolat prostřednictvím asistenční linky 800 77 33 44. Na jeho služby vám navíc přispějeme až 5 000 Kč – a to klidně i několikrát do roka, dokud nevyčerpáte celou částku. Mít šikovného profíka po ruce na zavolání se v dnešní době vyplatí. Sehnat ho dá někdy totiž spoustu práce. 

Naši elektrikáři jsou opravdoví profíci:

  • Zapojí, opraví nebo třeba jen přesunou světlo, zásuvku i vypínač.
  • Zkontrolují elektrické rozvody a vystaví vám revizní zprávu.  
  • Zapojí elektrický sporák a opraví ledničku nebo pračku.  
  • Zprovozní bojler, klimatizaci i tepelné čerpadlo.
  • Postarají se o revizi hromosvodu i fotovoltaiky.  

Pokud nevyužijete elektrikáře, je vám k ruce hodinový manžel. Umí vzít do ruky šroubovák, vrtačku i malířskou štětku:

  • Poradí si se základními instalatérskými pracemi nebo s montáží a čištěním vodovodních baterií i odpadů.
  • Namontuje police, nábytek i futra.
  • Seřídí okna i dveře, aby správně doléhaly.
  • Zařídí vymalování interiéru, natře plot nebo vás zbaví děr po vrtání.

Ano příspěvek můžete využít na všech vašich odběrných místech, které máte vedeny pod vaším zákaznickým účtem, tj. platí to pro všechna vaše odběrná místa, která máte vedené na vaše jméno s jedním konkrétním číslem zákazníka. Službu není možné využívat na místa, které máte u nás vy nebo jakákoliv další osoba i příbuzenského vztahu, které jsou psány na jiné číslo zákazníka.

Ano, asistenční linka 800 77 33 44 je tu pro vás 24 hodin denně, 7 dní v týdnu po celý rok. A v případě havárie k vám pošleme odborníka nejpozději do 24 hodin od nahlášení na asistenční linku.
Příspěvek na služby řemeslníků až do výše 5 000 Kč můžete využít v rámci 12 měsíců několikrát – a to až do vyčerpání příspěvku. Datum posledního zásahu zjistíte kdykoli ve své aplikaci Energie24 nebo nám zavolejte na bezplatnou telefonní linku 800 77 33 44.

Určitě, vždycky to ale napřed prosím proberte s kolegy na bezplatné asistenční lince 800 77 33 44. Rádi vám poradí, jak potom celou věc správně doložit. Pokud byste se s námi dopředu nedomluvili, mohlo by se stát, že čerpání příspěvku nebude možné schválit.

A to by byla škoda.  Zároveň ještě doplníme, že čerpání je možné uplatnit vždycky jen v aktuálním ročním období.  

Smlouvu spolu podepíšeme s platností do konce roku 2027. Po uplynutí fixace se budete moct rozhodnout, jestli přejdete na jiný tarif. Pokud to neuděláte, smlouvu automaticky prodloužíme na dobu neurčitou a dostanete cenu podle aktuálního ceníku Komplet elektřina MAX bez závazku.

Většinou můžete službu E.ON Elektrikář MAX využívat od prvního dne v měsíci, který následuje po tom, co jsme vám začali dodávat elektřinu. Pokud jsme vám zahájili dodávku například 15. 3. 2025, můžete službu poprvé využít 1. 4. 2025.
Jednoduše zavolejte na bezplatnou linku 800 77 33 44 a my vás spojíme s operátorem našeho partnera Supersoused. Tomu už jen nahlásíte své jméno, zákaznické číslo u E.ONu a adresu, na které máte tarif Komplet elektřina MAX sjednaný. 


Operátor vám pak řekne, kolik bude práce zhruba stát. Je jen na vás, jestli se rozhodnete příspěvek 5 000 Kč využít, nebo ne. Když budete s podmínkami souhlasit, rozloučí se s vámi a začne shánět volného technika. Technik nebo jeho dispečink se vám potom ozvou, abyste si domluvili termín návštěvy. 

Úplně přesnou cenu můžeme určit až po zásahu. Záleží totiž na tom, co u vás technik řešil, a jak daleko musel cestovat. Snažíme se to ale vždycky udělat tak, abyste nedopláceli. Hledáme proto techniky, kteří to k vám mají co nejblíž.  
 
Průměrné ceny prací platné pro celé území Česka, najdete v našem přehledu.  

Pokud bude zásah dražší než 5 000, rozdíl zaplatíte vy. Jestliže bude cena naopak nižší, nedoplácíte nic.
Přesný termín návštěvy dokážeme říct až ve chvíli, kdy všechno domluvíme. Pro lepší představu se podívejte na orientační čekací doby. Ty se snažíme dodržet, pokud tomu nic nebrání nebo se spolu nedomluvíme jinak:
  • Havárie na elektřině, která omezuje běžný provoz domácnosti – do 24 hodin,
  • rozbitý elektrický spotřebič nebo zdroj tepla, úprava elektroinstalace – do 5 pracovních dnů,
  • objednaná revize rozvodů, hromosvodu, elektrických tepelných zdrojů, elektrických spotřebičů nebo fotovoltaické elektrárny – do 7 pracovních dnů,
  • objednané práce hodinového manžela – do 7 pracovních dnů.  
Lhůty můžou být delší například proto, že jsou dočasně nedostupné náhradní díly, které jsou k opravě potřeba.  
 
Náš technik se vám každopádně před návštěvou sám ozve, abyste se domluvili na podrobnostech.