Výhodná cena elektřiny a 5 000 Kč na práci profíků

Tarif Komplet elektřina MAX na 2 roky

Sehnat dneska spolehlivého řemeslníka, to je opravdové umění. S naším tarifem Komplet elektřina si ale můžete být jistí, že šikovného elektrikáře nebo hodinového manžela máte vždycky po ruce na jediné zavolání. A navíc vám na jejich služby přispějeme 5 000 Kč každý rok.

Tento tarif již nenabízíme

Spočítat jiný tarif

Jaký tarif vám můžeme nabídnout

Co vás často zajímá

To záleží na vaší spotřebě a na tom, k čemu elektřinu využíváte. Přibližnou cenu si můžete spočítat v naší kalkulačce. Nebo nám napište na info@eon.cz a my se podíváme i na to, jaký tarif by pro vás byl nejvýhodnější.

E.ON Elektrikář MAX je součástí produktu Komplet elektřina MAX. Zahrnuje zprostředkování pomoci elektrikáře a hodinového manžela na kterémkoli odběrném místě, které u nás máte. Kdykoliv v průběhu trvání smlouvy si můžete jednoho ze specialistů zavolat prostřednictvím asistenční linky 800 77 33 44. Na jeho služby vám navíc přispějeme až 5 000 Kč – a to klidně i několikrát do roka, dokud nevyčerpáte celou částku. Mít šikovného profíka po ruce na zavolání se v dnešní době vyplatí. Sehnat ho dá někdy totiž spoustu práce. 

Naši elektrikáři jsou opravdoví profíci:

  • Zapojí, opraví nebo třeba jen přesunou světlo, zásuvku i vypínač.
  • Zkontrolují elektrické rozvody a vystaví vám revizní zprávu.  
  • Zapojí elektrický sporák a opraví ledničku nebo pračku.  
  • Zprovozní bojler, klimatizaci i tepelné čerpadlo.
  • Postarají se o revizi hromosvodu i fotovoltaiky.  

Pokud nevyužijete elektrikáře, je vám k ruce hodinový manžel. Umí vzít do ruky šroubovák, vrtačku i malířskou štětku:

  • Poradí si se základními instalatérskými pracemi nebo s montáží a čištěním vodovodních baterií i odpadů.
  • Namontuje police, nábytek i futra.
  • Seřídí okna i dveře, aby správně doléhaly.
  • Zařídí vymalování interiéru, natře plot nebo vás zbaví děr po vrtání.

Ano příspěvek můžete využít na všech vašich odběrných místech, které máte vedeny pod vaším zákaznickým účtem, tj. platí to pro všechna vaše odběrná místa, která máte vedené na vaše jméno s jedním konkrétním číslem zákazníka. Službu není možné využívat na místa, které máte u nás vy nebo jakákoliv další osoba i příbuzenského vztahu, které jsou psány na jiné číslo zákazníka.

Ano, asistenční linka 800 77 33 44 je tu pro vás 24 hodin denně, 7 dní v týdnu po celý rok. A v případě havárie k vám pošleme odborníka nejpozději do 24 hodin od nahlášení na asistenční linku.
Příspěvek na služby řemeslníků až do výše 5 000 Kč můžete využít v rámci 12 měsíců několikrát – a to až do vyčerpání příspěvku. Datum posledního zásahu zjistíte kdykoli ve své aplikaci Energie24 nebo nám zavolejte na bezplatnou telefonní linku 800 77 33 44.

Ano, technika si můžete zajistit i sami. Jen o tom potřebujeme vědět předem. Zavolejte nám prosím na bezplatnou linku 800 77 33 44. Vysvětlíme vám, jaké doklady za práci od vás budeme chtít doložit.
 
Pokud bude faktura za práci elektrikáře nižší než 5 000 Kč, zaplatíme vám ji v plné výši. Jestliže bude naopak vyšší, přispějeme vám maximálně 5 000 Kč.

Smlouvu spolu podepíšeme na 2 roky. Po uplynutí fixace se budete moct rozhodnout, jestli přejdete na jiný tarif. Pokud to neuděláte, smlouvu automaticky prodloužíme na dobu neurčitou a dostanete cenu podle aktuálního ceníku Komplet elektřina MAX bez závazku. 

Většinou můžete službu E.ON Elektrikář MAX využívat od prvního dne v měsíci, který následuje po tom, co jsme vám začali dodávat elektřinu. Pokud jsme vám zahájili dodávku například 15. 7. 2023, můžete službu poprvé využít 1. 8. 2023.
Jednoduše zavolejte na bezplatnou linku 800 77 33 44 a my vás spojíme s operátorem našeho partnera Supersoused. Tomu už jen nahlásíte své jméno, zákaznické číslo u E.ONu a adresu, na které máte tarif Komplet elektřina MAX sjednaný. 


Operátor vám pak řekne, kolik bude práce zhruba stát. Je jen na vás, jestli se rozhodnete příspěvek 5 000 Kč využít, nebo ne. Když budete s podmínkami souhlasit, rozloučí se s vámi a začne shánět volného technika. Technik nebo jeho dispečink se vám potom ozvou, abyste si domluvili termín návštěvy. 

Úplně přesnou cenu můžeme určit až po zásahu. Záleží totiž na tom, co u vás technik řešil, a jak daleko musel cestovat. Snažíme se to ale vždycky udělat tak, abyste nedopláceli. Hledáme proto techniky, kteří to k vám mají co nejblíž.  
 
Průměrné ceny prací platné pro celé území Česka, najdete v našem přehledu.  

Pokud bude zásah dražší než 5 000, rozdíl zaplatíte vy. Jestliže bude cena naopak nižší, nedoplácíte nic.
Přesný termín návštěvy dokážeme říct až ve chvíli, kdy všechno domluvíme. Pro lepší představu se podívejte na orientační čekací doby. Ty se snažíme dodržet, pokud tomu nic nebrání nebo se spolu nedomluvíme jinak:
  • Havárie na elektřině, která omezuje běžný provoz domácnosti – do 24 hodin,
  • rozbitý elektrický spotřebič nebo zdroj tepla, úprava elektroinstalace – do 5 pracovních dnů,
  • objednaná revize rozvodů, hromosvodu, elektrických tepelných zdrojů, elektrických spotřebičů nebo fotovoltaické elektrárny – do 7 pracovních dnů,
  • objednané práce hodinového manžela – do 7 pracovních dnů.  
Lhůty můžou být delší například proto, že jsou dočasně nedostupné náhradní díly, které jsou k opravě potřeba.  
 
Náš technik se vám každopádně před návštěvou sám ozve, abyste se domluvili na podrobnostech.

Odpověď rozdělíme na tři části, aby to pro vás bylo srozumitelnější.

  1. Kdy můžete znovu čerpat příspěvek v tarifu Komplet MAX
    Tady je to jednoduché, služby si můžete znovu objednat kdykoliv po tom, co jste je využili naposledy. Žádné časové omezení neexistuje. Může se ale stát, že v době, kdy je budete chtít zase využít, nebudete znát zůstatek příspěvku.  
  2. Kdy vám můžeme říct, kolik vám na čerpání služeb zbývá
    Cenu za naposledy provedené práce známe až ve chvíli, kdy dodavatel celou věc uzavře a pošle nám fakturu. To může trvat i 2 měsíce. Pokud tedy chcete mít přehled o tom, kolik peněz na služby vám ještě zbývá, buďte prosím trpěliví.
  3. Kde zůstatek najdete
    Nejsnáze se k údajům dostanete v portálu nebo v aplikaci Energie24. Kromě zůstatku tam zjistíte i to, kolik z příspěvku připadlo na poslední návštěvu technika.

    • Po přihlášení zvolte možnost „Místo spotřeby“.
    • Dál vyberte „Smlouva“, a potom „Produkt“.

      produkt
    • Na konci stránky najdete informace o využívání služby E.ON Elektrikář. Z nich už se prokliknete na stránku s přehledem o všech čerpáních.
       produkt