Zákaznická péče

Jak se stát zákazníkem E.ON?

Je skvělé, že jste za svého dodavatele zvolili právě E.ON. Uděláme maximum pro to, abychom i pro vás byli spolehlivým partnerem. Kde tedy začít?

Smlouvu s námi můžete uzavřít několika způsoby. Zvolte si ten, který vám nejvíce vyhovuje:

1.

Online objednávka

Využijte naši kalkulačku, která vám pomůže vybrat nejvhodnější produkt. V kalkulačce máte možnost vybraný produkt rovnou sjednat. A máme pro vás dobrou zprávu. Za online sjednání získáte
bonus až 1 000 Kč jako slevu z první fakturace. Využít online objednávku.

2.

Bezplatná zákaznická linka

Informace o změně dodavatele vám rádi poskytnou naší kolegové na bezplatné zákaznické lince od pondělí do pátku v čase 07:00 – 20:00. Prostřednictvím této linky můžete vyřídit veškeré náležitosti spojené s uzavřením smlouvy s naší společností.

Volejte bezplatně: 800 77 33 22 nebo pište na info@eon.cz

3.

Schůzka s obchodním zástupcem

Rádi řešíte vše v pohodlí domova? Není nic jednoduššího než si sjednat schůzku s naším obchodním zástupcem.

Jak naše obchodní zástupce poznáte?

4.

E.ON Poradenská centra v Brně a Českých Budějovicích

Pokud nás budete chtít navštívit v jednom z našich poradenských center, jsme pro vás k dispozici. Více informací o poradenských centrech a možnost objednání na konkrétní termín jsme pro vás připravili zde.

 

Pomohla vám tato rada?

Věnujte nám ještě chvilku svého času. Zpětná vazba je pro nás důležitá. Dejte nám vědět, co můžeme zlepšit.

Mrzí nás, že vám naše
rada nepomohla.

Ještě nám prosím zkuste říct, co vám chybělo - stačí kliknout na připravená tlačítka.

Mrzí nás, že vám naše rada nepomohla.

Chcete uvést, na čem konkrétně bychom měli zapracovat?

Nenašli jste odpověď?

Zavolejte nám

800 77 33 22
Pracovní dny 7 – 20 hodin

Naši pracovníci s vámi domluví všechny podrobnosti.

Napište nám

Můžete nás kontaktovat na následující e-mailové adrese:

info@eon.cz

Ozveme se vám nejpozději do 5 pracovních dní.