E.ON Pomocník vám pomůže opravit rozbitý spotřebič nebo zajistí právní rady vždycky, když to budete potřebovat.

E.ON Pomocník

Parťák do nepohody, který vyřeší
ty nejzapeklitější situace v domácnosti

Služba E.ON Pomocník je tu pro vás, kdykoliv se objeví problém, na který sami nestačíte. Pomůže vám opravit rozbitý spotřebič, postará se o údržbu počítače, zajistí právní rady nebo k vám pošle elektrikáře, instalatéra či jiného řemeslníka. A to se vždycky hodí.

129,- Kč / měsíc

Mám zájem

Výhody E.ON Pomocníka

S čím vám E.ON Pomocník pomůže

S čím vám pomůžeme

Plnění
Využití

Havárie v domácnosti

až 7 000 Kč
bez limitu
  • Instalatér, elektrikář, plynař, topenář, sklenář, pokrývač
  • Odblokování vstupních dveří do domácnosti zámečníkem
  • Drobný materiál zdarma (šroubky, spojovací materiál apod.)
  • Nonstop asistenční linka pro hlášení havárií (včetně víkendů a svátků)

Pozáruční opravy domácích spotřebičů

až 7 000 Kč
až 2x ročně na každý spotřebič
  • Oprava spotřebiče mladšího 7 let
  • Úhrada celých náhradních dílů
  • Úhrada zůstatkové ceny v případě neopravitelnosti spotřebiče

Pozáruční opravy kotlů a jiných zdrojů tepla

až 7 000 Kč
bez limitu
  • Oprava zdroje tepla mladšího 10 let
  • Úhrada celých náhradních dílů
  • Opravy např. i ovládacích prvků

Počítače a IT

až 7 000 Kč
až 2x ročně
  • Až 60 minut IT asistence po telefonu nebo vzdáleným přístupem
  • Pomoc při problémech s výpočetní technikou a jinou elektronikou ve vaší domácnosti
  • Úhrada nákladů za práci a dopravu specialisty

Právní asistence

až 50 000 Kč
bez limitu
  • Právní konzultace po telefonu
  • Analýza šancí na úspěšné vyřešení právního problému
  • Zorganizování a úhrada služeb specialisty

Ostatní pomocníci

najdeme vám technika
bez limitu
  • Zajištění řemeslníků pro opravy a úpravy v domácnosti

Chcete další informace?

Máme pro vás připravenou přehlednou brožurku, kde najdete vše v jednom. Stáhněte si ji v sekci Dokumenty.

Co vás často zajímá

E.ON Pomocník je služba pro všechny naše zákazníky, kterým dodáváme elektřinu nebo plyn do domácnosti. Pomůže vám při řešení nepředvídatelných životních situací a ve chvílích, kdy se v domácnosti nečekaně vyskytne porucha, kvůli které nemůžete užívat bydlení, tak jak jste zvyklí. Třeba když se vám rozbije důležitý spotřebič nebo přívod tepla. Její součástí je i poradenství a podpora v oblasti výpočetní techniky a jiné elektroniky a taky asistence při případných právních potížích, které se budou týkat vaší domácnosti.
Jakmile se u vás něco stane, zavolejte na linku 800 77 33 44 a stiskněte provolbu 3. Naši operátoři jsou vám k dispozici ve dne v noci

Naši IT specialisté vám poradí s instalací a používáním výpočetní techniky a softwaru nebo obecně s fungováním stolních počítačů, tabletů, notebooků, digitálních fotoaparátů a kamer.

Dvakrát do roka můžete se specialistou konzultovat celou hodinu po telefonu nebo pomocí vzdáleného připojení. Pošleme vám jednoduchý program, který si nainstalujete do počítače. Díky němu se IT odborník k vašemu počítači vzdáleně připojí. Pokud se problém nepodaří vyřešit na dálku, navštíví vás odborník doma. Zaplatíme jeho práci a dopravu, ale náhradní díly nebo nový software už jsou na vás.

Abychom vám v rámci služby E.ON Pomocník mohli takto pomáhat, budete potřebovat funkční internet a možnost stáhnout si návod k použití daného zařízení. Všechno musí být navíc pořízeno legálně a programy musí být stále podporované svými výrobci nebo tvůrci.

Pomůžeme vám i s vaší chytrou domácností, třeba s napojením chytrých zařízení na bránu (gateway), s nainstalováním aplikací pro řízení vaší chytré domácnosti a se zapojením detektorů a senzorů. Pomůžeme vám taky s napojením jednotlivých spotřebičů, ať už si pořizujete chytrou pračku, ledničku, nebo jen chcete mít možnost v rámci chytré domácnosti na dálku ovládat větrání, žaluzie, světla a další součásti.

Vždycky musí jít o náhodnou a nepředvídatelnou poruchu vašich zařízení, která se starají o přívod, akumulaci a odvod energií. Jde například o únik plynů a kapalin, které můžou poškodit bydlení a jeho stavební součásti nebo můžou způsobit újmu na zdraví. Konkrétně nám můžete zavolat, třeba když voda poteče mimo odtok vany, umyvadla nebo toalety, bude jiskřit zásuvka nebo se ucpe odpad v celé domácnosti. Pomůžeme vám, i když si zabouchnete dveře a nebudete se moct dostat domů. V takových případech se snažíme, aby k vám specialista dorazil do 120 minut.
Mít nablízku právníka se často vyplatí. Ten, se kterým vás spojíme v rámci služby E.ON Pomocník, vám poskytne právní konzultaci, když budete chtít uplatnit nárok na náhradu škody nebo újmy způsobené třetí stranou, tedy sousedem, stavební firmou, zaměstnavatelem, dodavatelem služeb, majitelem nemovitosti a dalšími, případně když je proti vám vedeno trestní nebo správní řízení. Služba zahrnuje i mimosoudní hájení vašich zájmů v civilním sporu. Všechny oblasti, kterých se to týká, najdete ve výčtu níž.


Po telefonu se můžete na odborníka obrátit, když se budete potřebovat o něčem poradit, nebo se budete chtít ujistit, že jednáte správně. Do 48 hodin dostanete návrh, jak byste měli ve své situaci postupovat.

Pokud tato konzultace k vyřešení případu nestačí, zpracujeme pro vás analýzu na úspěšné vyřízení škodní události a klidně ji za vás vyřešíme. Samozřejmě zaplatíme i náklady, které tím vzniknou, a to až do 50 000 Kč. Jen myslete na to, že tyto právní služby platí na území Česka a nikde jinde.

Službu můžete využít v případě, že se vám rozbije spotřebič nebo zdroj tepla, který splňuje tyto podmínky:

•    je na stejné adrese, jakou jste uvedli do smlouvy o dodávkách energií, tedy na stejném odběrném místě;

•    už není v záruce;

•    spotřebič není starší než 7 let, zdroj tepla není starší než 10 let – nejlepší je doložit nám tuto skutečnost dokladem o koupi nebo záručním listem se sériovým číslem, ale když je nenajdete, zkusíme podle výrobního štítku sami dohledat jeho stáří.

Na které domácí spotřebiče se služba vztahuje? Na ledničku, chladničku, kombinovanou chladničku, mrazničku, pračku, sušičku prádla, pračku kombinovanou se sušičkou, myčku nádobí, elektrický sporák, troubu (kromě mikrovlnné), digestoř, plynový sporák nebo vařič, televizi a set-top box.

Službu můžete využít v případě poruchy těchto zdrojů tepla: elektrický nebo plynový kotel, kotel na tuhá paliva, tepelné čerpadlo, průtokový nebo zásobníkový ohřívač vody a ohřívač vzduchu.

Nezapomeňte prosím na to, že nemůžeme krýt poruchy, které vznikly před účinností pojištění.

Služba E.ON Pomocník je pojištění, které vám poskytujeme podle zákona č. 170/2018 Sb., o distribuci pojištění a zajištění, ve znění pozdějších předpisů. V případě, že dojde mezi pojištěným a pojistníkem ke vzniku spotřebitelského sporu, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může pojištěný podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce (www.coi.cz). Stejné právo má pojištěný i v případě vzniku spotřebitelského sporu s pojistitelem, pro jehož řešení je určena Kancelář ombudsmana České asociace pojišťoven (www.ombudsmancap.cz)

Parťák do nepohody v každé domácnosti za 129 Kč na měsíc