Zákaznická péče

Jak si sjednám schůzku s obchodním zástupcem?

1.

Online sjednání schůzky s obchodním zástupcem

Sjednejte si schůzku s obchodním zástupcem v pohodlí vašeho domova. 

Nabízíme vám možnost sjednat si schůzku s obchodním zástupcem E.ON kdekoli si budete přát - u vás doma, v kanceláři, kavárně. Všude tam, kde se cítíte dobře a v čase, který vám vyhovuje.

2.

Telefonický či písemný kontakt

Nejste našimi zákazníky, ale rádi byste obdrželi informace o možném přechodu? Kontaktujte nás.

Telefonický kontakt: 800 77 33 22

E-mailový kontakt: elektrina@eon.cz či plyn@eon.cz.

 

Pomohla vám tato rada?

Věnujte nám ještě chvilku svého času. Zpětná vazba je pro nás důležitá. Dejte nám vědět, co můžeme zlepšit.

Mrzí nás, že vám naše
rada nepomohla.

Ještě nám prosím zkuste říct, co vám chybělo - stačí kliknout na připravená tlačítka.

Mrzí nás, že vám naše rada nepomohla.

Chcete uvést, na čem konkrétně bychom měli zapracovat?

Berete na vědomí, že Vaše údaje uvedené v tomto formuláři budeme v nezbytném rozsahu zpracovávat za účely uvedenými na webové stránce www.eon.cz v sekci Ochrana osobních údajů. Zde najdete také veškeré další informace ohledně zpracování osobních údajů.

Nenašli jste odpověď?

Zavolejte nám

800 77 33 22
Pracovní dny 7 – 20 hodin

Naši pracovníci s vámi domluví všechny podrobnosti.

Napište nám

Můžete nás kontaktovat na následující e-mailové adrese:

info@eon.cz

Ozveme se vám nejpozději do 5 pracovních dní.

Zavřít

Usnadněte si život s aplikací Energie24

Vyřiďte své požadavky ihned z Vašeho mobilu.
Zavřít

Usnadněte si život s aplikací Energie24

Vyřiďte své požadavky ihned z Vašeho mobilu.