Zákaznická péče
Zásah do rozvaděče – nahlášení odplombování
Odplombování lze provést jedině po předchozím nahlášení provozovateli distribuční soustavy. Porušit lze pouze montážní plomby bránící provedení úpravy rozváděče a odpovídající nahlášenému důvodu rozplombování. Možné je tedy porušit pouze plomby jistící svorkovnici elektroměru (kryt ve spodní části elektroměru). V žádném případě nelze porušit tzv. cejchovní plombu bránící otevření vnitřní části elektroměru.
Návod pro odplombování elektroměru
Porušení plomb provede elektromontér, kterého si zákazník objedná.
Pokud úprava rozvaděče vyvolá změnu ve Smlouvě, zaplombování provedeme až po uzavření nové Smlouvy o sdružených službách dodávky. Jestli úprava rozvaděče nevyvolá změnu smlouvy, kontaktujte nás, abychom se domluvili na zaplombování.
Povinné údaje pro nahlášení odplombování jsou:
- Příjmení a jméno zákazníka
- Číslo místa spotřeby
- Adresa místa spotřeby
- Jméno elektromontéra/elektroinstalační firmy, která odplombování provede
- Kontaktní údaje (telefon, e-mail)
- Důvod odplombování
- Datum odplombování rozvaděče
- Datum odeslání a podpis (pouze u zaslání písemnou poštou)
Nahlášení odplombování můžete provést několika způsoby:
- Podle pokynů na stránkách distributora
- Odeslat svou žádost prostřednictvím e-mailu na adresu: info@eon.cz
- Zavolat na bezplatnou E.ON Zákaznickou linku: 800 77 33 22