Zákaznická péče

Zásah do rozvaděče – nahlášení odplombování

Odplombování lze provést jedině po předchozím nahlášení provozovateli distribuční soustavy. Porušit lze pouze montážní plomby bránící provedení úpravy rozváděče a odpovídající nahlášenému důvodu rozplombování. Možné je tedy porušit pouze plomby jistící svorkovnici elektroměru (kryt ve spodní části elektroměru). V žádném případě nelze porušit tzv. cejchovní plombu bránící otevření vnitřní části elektroměru.

Před jakýmkoliv porušením plomb elektroměrového rozvaděče má každý zákazník povinnost o tomto kroku informovat společnost E.ON. Až poté je možné plomby odstranit a provést požadovanou úpravu. Porušení plomb provede elektromontér, kterého si zákazník objedná. Můžeme Vám nabídnout služby našich Aliančních partnerů. Při tomto úkonu není nutná návštěva našeho pracovníka.

Pokud úprava rozvaděče vyvolá změnu ve smlouvě, zaplombování provedeme až po uzavření této nové Smlouvy o sdružených službách dodávky. Jestli úprava rozvaděče nevyvolá změnu smlouvy, kontaktujte nás, abychom se domluvili na zaplombování.

Povinné údaje pro nahlášení odplombování jsou:

  • Příjmení a jméno zákazníka
  • Číslo místa spotřeby
  • Adresa místa spotřeby
  • Jméno elektromontéra/elektroinstalační firmy, která odplombování provede
  • Kontaktní údaje (telefon, e-mail)
  • Důvod odplombování
  • Datum odplombování rozvaděče
  • Datum odeslání a podpis (pouze u zaslání písemnou poštou)

Nahlášení odplombování můžete provést několika způsoby:

  • Pomocí online formuláře
  • Odeslat svou žádost prostřednictvím e-mailu na adresu: info@eon.cz
  • Zavolat na bezplatnou E.ON Zákaznickou linku: 800 77 33 22
  • Zaslat svou žádost na adresu:

    E.ON Česká republika, a.s.
    Středisko služeb zákazníkům
    Poštovní přihrádka 54
    656 54 Brno

Pomohla vám tato rada?

Věnujte nám ještě chvilku svého času. Zpětná vazba je pro nás důležitá. Dejte nám vědět, co můžeme zlepšit.

Mrzí nás, že vám naše
rada nepomohla.

Ještě nám prosím zkuste říct, co vám chybělo - stačí kliknout na připravená tlačítka.

Mrzí nás, že vám naše rada nepomohla.

Chcete uvést, na čem konkrétně bychom měli zapracovat?

Nenašli jste odpověď?

Zavolejte nám

800 77 33 22

Pracovní dny 7 – 20 hodin

Naši pracovníci s vámi domluví všechny podrobnosti.

Napište nám

Můžete nás kontaktovat na následující e-mailové adrese:

info@eon.cz

Ozveme se vám nejpozději do 5 pracovních dní.