Zákaznická péče

Zásah do rozvaděče – nahlášení odplombování

Odplombování lze provést jedině po předchozím nahlášení provozovateli distribuční soustavy. Porušit lze pouze montážní plomby bránící provedení úpravy rozváděče a odpovídající nahlášenému důvodu rozplombování. Možné je tedy porušit pouze plomby jistící svorkovnici elektroměru (kryt ve spodní části elektroměru). V žádném případě nelze porušit tzv. cejchovní plombu bránící otevření vnitřní části elektroměru.

Návod pro odplombování elektroměru

Porušení plomb provede elektromontér, kterého si zákazník objedná.

Pokud úprava rozvaděče vyvolá změnu ve Smlouvě, zaplombování provedeme až po uzavření nové Smlouvy o sdružených službách dodávky. Jestli úprava rozvaděče nevyvolá změnu smlouvy, kontaktujte nás, abychom se domluvili na zaplombování.

Povinné údaje pro nahlášení odplombování jsou:

  • Příjmení a jméno zákazníka
  • Číslo místa spotřeby
  • Adresa místa spotřeby
  • Jméno elektromontéra/elektroinstalační firmy, která odplombování provede
  • Kontaktní údaje (telefon, e-mail)
  • Důvod odplombování
  • Datum odplombování rozvaděče
  • Datum odeslání a podpis (pouze u zaslání písemnou poštou)

Nahlášení odplombování můžete provést několika způsoby:

  • Podle pokynů na stránkách distributora
  • Odeslat svou žádost prostřednictvím e-mailu na adresu: info@eon.cz
  • Zavolat na bezplatnou E.ON Zákaznickou linku: 800 77 33 22

Pomohla vám tato rada?

Věnujte nám ještě chvilku svého času. Zpětná vazba je pro nás důležitá. Dejte nám vědět, co můžeme zlepšit.

Mrzí nás, že vám naše
rada nepomohla.

Ještě nám prosím zkuste říct, co vám chybělo - stačí kliknout na připravená tlačítka.

Mrzí nás, že vám naše rada nepomohla.

Chcete uvést, na čem konkrétně bychom měli zapracovat?

Berete na vědomí, že Vaše údaje uvedené v tomto formuláři budeme v nezbytném rozsahu zpracovávat za účely uvedenými na webové stránce www.eon.cz v sekci Ochrana osobních údajů. Zde najdete také veškeré další informace ohledně zpracování osobních údajů.