Se službou E.ON Domov se máte kam obrátit vždycky, když se vám doma něco porouchá.

E.ON Domov

Vaše domácnost bez starostí

Zajistíme hladký chod vaší domácnosti. Pomůžeme vám s porouchaným spotřebičem i s nefunkčním kotlem a taky seženeme a zaplatíme náhradní díly. Sami nezůstanete ani na havárie technického vybavení nebo na zabouchnuté dveře. 

Tuto službu už nenabízíme

Na co se ptáte nejčastěji

E.ON Domov je služba pro všechny zákazníky E.ON, která pomáhá při poruchách a haváriích v domácnosti.


Díky ní vám zajistíme pomoc při technických haváriích v domácnosti nebo při zablokování dveří. Navíc získáte pozáruční opravu domácích spotřebičů nebo zdrojů tepla včetně potřebných náhradních dílů.

Havárie v domácnosti (včetně použitého drobného materiálu, ale bez náhradních dílů)
5 000 Kč
Pozáruční oprava domácího spotřebiče (včetně náhradních dílů)

5 000 Kč
Pozáruční oprava zdrojů tepla (včetně náhradních dílů)

5 000 Kč

Služba vám pomůže v případě poruchy spotřebiče nebo zdroje tepla, který:

  • se nachází na stejné adrese, kterou máte uvedenou ve smlouvě s námi o dodávkách energií (tedy na stejném odběrném místě);
  • jste koupili jako nový v České republice, Německu, Rakousku, Polsku nebo na Slovensku;
  • není v záruční době, kterou vám na tento spotřebič či zdroj tepla poskytnul výrobce nebo prodejce;
  • není starší než 7 let, což doložíte záručním listem s uvedeným sériovým číslem, dokladem o koupi nebo fotografií výrobního štítku, který si sami prověříme u výrobce.

Domácí spotřebič: lednice, chladnička, kombinovaná chladnička, mraznička, pračka, sušička prádla, pračka kombinovaná se sušičkou prádla, myčka nádobí, elektrický sporák, trouba (kromě samostatné mikrovlnné), digestoř, plynový sporák nebo vařiče, televize, set-top box.

Zdroj tepla: průtokový nebo zásobníkový ohřívač, plynový nebo elektrický ohřívač vzduchu, plynový kotel (atmosférický, atmosférický typu B, kondenzační), plynové topidlo centrální a lokální, plynový průtokový ohřívač vody (karma), elektrický kotel, kotel na tuhá paliva a tepelné čerpadlo.

To záleží na situaci.


K akutním případům jezdí odborník do 120 minut od nahlášení poruchy.

Na opravu rozbitého spotřebiče nebo zdroje tepla máme 5 pracovních dní od ověření stáří zařízení. Záleží totiž na tom, jak rychle bude dostupný technik, který vaší značce rozumí.

Délka opravy pak závisí na dostupnosti náhradních dílů. U spotřebičů a zdrojů tepla starších 5 let se proto délka opravy může protáhnout i na několik týdnů.

Službu můžete plnohodnotně využít až třikrát za rok. Jeden pojistný rok začíná vždycky datem výročí vaší smlouvy a trvá dalších 12 měsíců.


Myslete na to, že jeden konkrétní spotřebič nebo zdroj tepla se pokusíme opravit maximálně dvakrát za rok.

Samozřejmě, že pokud budete potřebovat naši pomoc víckrát, rádi vám pomůžeme se zajištěním odborníka. Náklady na jeho dopravu, práci a použitý materiál mu pak sami uhradíte na místě.

Ne, tento poplatek nebudete platit společně se zálohami na elektřinu nebo plyn. Zaplatíte ho samostatně a pod variabilním symbolem, který vám přidělíme. Díky tomu budeme vždycky vědět, že nám přišla platba právě od vás.


Havárie v domácnosti je náhodná a nepředvídatelná porucha technického zařízení, kvůli které nemůže vaše domácnost fungovat tak, jak jste zvyklí. Jde o taková zařízení, která se starají o přívod, akumulaci nebo odvod energií. Za havárie považujeme úniky plynů a kapalin, které mohou poškodit bydlení a jeho stavební součásti, případně by mohly způsobit újmu na zdraví.


Havárie rozlišujeme na urgentní a na ty, s jejichž řešením můžeme chvíli počkat. O jaký typ havárie se jedná, posuzujete hlavně vy a taky operátor na lince, který celou situaci ověřuje. 

Urgentní havárie můžou způsobovat další škody na majetku. Jde třeba o případy, kdy voda teče mimo odtok vany, umyvadla nebo toalety, uniká plyn, jiskří zásuvka, je ucpaný odpad v celé domácnosti nebo jste si zabouchli dveře a nemůžete se dostat do bytu nebo domu. Pokud vám třeba v jedné místnosti nesvítí světlo, nefunguje elektrická zásuvka (ale ani nejiskří), neteče teplá voda nebo protéká toaleta, jedná se nejspíš o druhý typ havárie, která nevyžaduje bezodkladné řešení.


V takovém případě můžete službu využít, jen když půjde o havárii ohrožující váš majetek nebo zdraví.
Jsou to situace, kdy nemáte v domácnosti jiné zařízení podobného typu, které by výpadek způsobený poruchou nahradilo.


Jakmile se u vás něco stane, zavolejte na linku 800 77 33 44, která je vám nepřetržitě k dispozici. Tam zvolte možnost provolbu 2.


Samozřejmě si můžete odstranit následky havárie na vlastní pěst. Vždycky ale pamatujte, že je potřeba nejdřív zavolat na linku 800 77 33 44, kde se domluvíme na dalším postupu. Počítejte s tím, že budeme potřebovat originály dokladů, na které váš řemeslník rozepíše náklady na jednotlivé provedené činnosti.


Samozřejmě. Když si objednáte službu E.ON Domov, pomůžeme vám dostat se do vašeho bytu nebo domu. Platí to i v případě, že máte na dveřích bezpečnostní zámek.