S jakými problémy mi pomůže IT asistence v rámci E.ON Pomocník?
Naši IT specialisté vám poradí s instalací a používáním výpočetní techniky a softwaru nebo obecně s fungováním stolních počítačů, tabletů, notebooků, digitálních fotoaparátů a kamer.
Dvakrát do roka můžete se specialistou konzultovat celou hodinu po telefonu nebo pomocí vzdáleného připojení. Pošleme vám jednoduchý program, který si nainstalujete do počítače. Díky němu se IT odborník k vašemu počítači vzdáleně připojí. Pokud se problém nepodaří vyřešit na dálku, navštíví vás odborník doma. Zaplatíme jeho práci a dopravu, ale náhradní díly nebo nový software už jsou na vás.
Abychom vám v rámci služby E.ON Pomocník mohli takto pomáhat, budete potřebovat funkční internet a možnost stáhnout si návod k použití daného zařízení. Všechno musí být navíc pořízeno legálně a programy musí být stále podporované svými výrobci nebo tvůrci.
Pomůžeme vám i s vaší chytrou domácností, třeba s napojením chytrých zařízení na bránu (gateway), s nainstalováním aplikací pro řízení vaší chytré domácnosti a se zapojením detektorů a senzorů. Pomůžeme vám taky s napojením jednotlivých spotřebičů, ať už si pořizujete chytrou pračku, ledničku, nebo jen chcete mít možnost v rámci chytré domácnosti na dálku ovládat větrání, žaluzie, světla a další součásti.
Máte zájem o službu E.ON Pomocník?
Zavolejte nám
Pokud máte zájem o sjednání služby, volejte
800 77 33 22
Naši pracovníci s vámi domluví všechny podrobnosti.
Napište nám
Můžete nás kontaktovat na následující e-mailové adrese:
Ozveme se vám nejpozději do 5 pracovních dní.