E.ON Energy Globe chce oslovit širší publikum. Pomáhá mu s tím Elite

Praha, 18. března 2021

Soutěž E.ON Energy Globe mění zažitý formát z minulých let. Nové logo upozorňuje na nutnost změny přístupu k přírodě a podcast Ekotoulky díky rozhovorům s účastníky připomíná úspěšné projekty z minulých dvanácti let. V plánu jsou na letošní rok i další aktivity, které si kladou za cíl oslovit i ty, kteří se dosud o problémy klimatu tolik nezajímali. Se změnou komunikace pomáhá soutěži agentura Elite.

 „Za dvanáct let, co děláme E.ON Energy Globe v České republice, se soutěž dostala do podvědomí veřejnosti. To nám ukazují koneckonců i vysoká čísla přihlášených projektů, které se v minulých letech blížili a v tom letošním znovu blíží ke třem stovkám. Chceme ale s tématem ekologie, které je z pohledu E.ONu důležité, oslovit ještě širší populaci,“ vysvětluje Vladimíra Gláserová z marketingu E.ONu, která má soutěž na starost. „I proto jsme rozšířili dosavadní spolupráci s agenturou Elite, která nám pomáhala spravovat facebook a chystáme nové projekty, jak zaujmout i ty, kteří se o ekologii dosud tolik nezajímali.“

Do třináctého ročníku vstoupila soutěž s novým logem. Hodiny v něm symbolizují fakt, že máme ještě čas se změnou klimatu něco udělat, ale už ho není zase tolik.  Dalším novým projektem, který už mají lidé možnost využít, je podcast Ekotoulky.

„Začali jsme sérií podcastů s úspěšnými účastníky předchozích ročníků. V podcastech Ekotoulky se herečka Tereza Dočkalová ptá na podrobnosti o jejich projektech, co jim účast v soutěži dala a kam se posunuli. Chystáme ale v průběhu celého roku řadu zajímavých kampaní a aktivit na podporu všech těch úžasných nápadů,“ říká Kristýna Jakšová z agentury Elite. Jedním z nich je například ten, že každý finalista bude mít svého patrona, který bude jeho projekt představovat pro diváky.

V podcastu Ekotoulky si veřejnost může poslechnout už pět rozhovorů se čtyřmi účastníky z minulých let a také s generálním ředitelem společnosti E.ON v České republice Martinem Záklasníkem, který vysvětluje mimo jiné to, proč E.ON soutěž v Česku pořádá. „Postupem času chceme přidávat další rozhovory se zajímavými účastníky z minulých let,“ doplňuje Vladimíra Gláserová. Veřejnost Ekotoulky najde na všech důležitých aplikacích  Spotify, Anchor, Breaker, Pocket Casts a záznamy rozhovorů i na youtube.

Na sociálních sítích mohou lidé shlédnout i seriál Fosílie, s.r.o. V něm také herečka Tereza Dočkalová ukazuje, s jakými ekologickými problémy se aktuálně společnost v České republice musí potýkat. I tato videa vznikla ve spolupráci s agenturou Elite.

Informace z podcastu Ekotoulky o skvělých projektech najdete i na youtube:

https://www.youtube.com/embed/SLbfloodAsw

https://www.youtube.com/embed/H-Sng9bs5jM

https://www.youtube.com/embed/KVi4Vz_mTqI

https://www.youtube.com/embed/n__67LeQIA4

https://www.youtube.com/embed/DWrlGyGOCNA

Kontakty
Martina Slavíková
Vedoucí koncernové komunikace skupiny E.ON v ČR
M +420 603 800 664
martina.slavikova@eon.cz
www.eon.cz