Odměna za věrnost

Věrných zákazníků si opravdu vážíme!

Pro ty z vás, kdo jsou s námi od samého začátku, jsme připravili příjemnou finanční odměnu. Přistane rovnou na vašem účtu, nebo vám ji vyplatíme složenkou. Záleží na tom, jaký způsob placení máme spolu dohodnutý.

Než vám odměnu pošleme, dostanete od nás e-mail nebo dopis, ve kterém vám všechno vysvětlíme.

 

  • Peněžitou odměnu získají fyzické osoby, které od nás ke dni 1. 8. 2021 alespoň v jednom odběrném místě odebírají elektřinu nebo plyn déle než 15 let, a to bez přerušení. Na distribučním území ani na sjednaném tarifu přitom nezáleží.
  • I v případě, že zákazník splní předchozí podmínky, odměnu bohužel nevyplácíme, pokud jde o odběrné místo s příliš nízkou spotřebou – přibližně do 1 MWh u elektřiny a zhruba do 0,5 MWh u plynu. Odměnu nezískají ani zákazníci, kteří nám poslali výpověď, nebo se pustili do jiných kroků, na základě kterých by mělo dojít k ukončení smlouvy, případně s námi už uzavřeli dohodu o ukončení smlouvy. Nakonec odměnu nevyplatíme zákazníkům, vůči kterým bylo zahájeno insolvenční řízení, nebo bylo vydáno rozhodnutí o úpadku.
  • Výši odměny stanovíme individuálně. Čím větší je spotřeba v odběrném místě, tím větší odměnu zákazník získá. Jestliže má zákazník víc odběrných míst, ve kterých od nás odebírá energie déle než 15 let, vybereme to s největší spotřebou. Zohlednit ale můžeme i další okolnosti. Odměny budeme vyplácet v období od 4. 10. do 15. 10. 2021. Zákazníci je od nás dostanou složenkou nebo na bankovní účet, který používáme pro vrácení přeplatků u daného odběrného místa. Na odměnu není právní nárok. Tato akce končí 31. 10. 2021.
Je nám ctí, že mnoho zákazníků je s námi už víc než 15 let. Děkujeme za vaši důvěru, vážíme si jí!

Co vás často zajímá

Důvodů, proč vám nic nedorazilo, může být víc. Zkontrolujte si prosím, jestli vám e-mail nespadl do složky „spam” nebo do nevyžádané pošty. V portálu Energie24 si taky ověřte, jakou korespondenční adresu u nás máte nastavenou. Pokud e-mail nebo dopis přesto nedohledáte, napište nám na info@eon.cz a my se na to podíváme.


Bonus vám vyplatíme na účet nebo složenkou do konce října 2021.


Výše odměny se odvíjí od Vaší spotřeby. Pokud u nás máte víc odběrných míst, s kterými jste u nás déle než 15 let, bonus spočítáme podle místa s nejvyšší spotřebou. Kompletní podmínky pro vyplácení věrnostního bonusu najdete na webu eon.cz/vernost. 


Výše spotřeby vychází z historie fakturovaných spotřeb na daném odběrném místě. 
Věrné zákazníky chceme odměnit bez ohledu na to, kolik u nás mají odběrných míst. Proto bonus každému vyplácíme jen za odběrné místo s nejvyšší spotřebou.


Peníze Vám přijdou stejným způsobem, jakým vám posíláme přeplatky z vyúčtování – tedy buď na účet, nebo složenkou. Vše máte uvedeno v dopise nebo emailu, který jsme Vám poslali. Pokud jste si v období od 20.8. do 14.9.2021 změnili způsob platby u přeplatků, odměnu Vám pošleme jiným způsobem, než který uvádíme v dopisu nebo v e-mailu. 


Pak si můžete nejpozději do 13. 9. 2021 změnit způsob plateb na svém odběrném místě/odběrných místech a do budoucna využívat třeba platbu z bankovního účtu. Vše si snadno zařídíte v Energii24 nebo napište na info@eon.cz.