Zákaznická péče

Jak změním svou distribuční sazbu?

 

Postup u změny distribuční sazby se liší podle toho, jestli je nutné provést zásah do elektroměrového rozvaděče.

1.

Změna distribuční sazby bez zásahu do elektroměrového rozvaděče

Jaký je postup změny distribuční sazby?
Pro požadovanou distribuční sazbu nemusíte provádět žádné změny v elektroměrovém rozvaděči.
Změnu distribuční sazby sjednáte uzavřením nové Smlouvy.

Využít můžete našeho formuláře Žádost o smlouvu. Můžete ho poslat na adresu info@eon.cz
nebo písemně na korespondenční adresu:

E.ON Česká republika, s.r.o.
Středisko služeb zákazníkům
Poštovní přihrádka 54
656 54 Brno

Na co v žádosti nezapomenout?

  • Vaše zákaznické údaje
  • Údaje o místě spotřeby
  • Stávající a požadovanou distribuční sazbu

Co bude následovat?

  • Zašleme vám dva návrhy Smlouvy o sdružených službách k podpisu.
  • Jeden výtisk nám zašlete zpět v přiložené odpovědní obálce.
  • Poté co obdržíme vrácenou podepsanou smlouvu, budeme vás kontaktovat a dohodneme spolu návštěvu našeho montéra.

V případě dotazů kontaktujte E.ON Zákaznickou linku na čísle 800 77 33 22.

2.

Změna distribuční sazby se zásahem do elektroměrového rozvaděče

Jaký je postup změny distribuční sazby?
Nejprve je nutné provést potřebné úpravy ve vašem elektroměrovém rozvaděči.
Ty může provést soukromá elektroinstalační firma. K tomu můžete využít služeb našich
Aliančních partnerů. Nejčastěji se jedná o zajištění blokování elektrospotřebičů a montáž přijímače HDO nebo instalaci dvoutarifního elektroměru dle podmínek konkrétní distribuční sazby.

Následně spolu uzavřeme novou Smlouvu a dohodneme výměnu elektroměru nebo přijímače HDO.

Upozornění:
Před úpravou elektroinstalace je nutné požádat o porušení plomb v elektroměrovém rozvaděči.

Využít můžete našeho formuláře Žádost o smlouvu. Můžete ho poslat na adresu info@eon.cz nebo písemně na korespondenční adresu:

E.ON Česká republika, s.r.o.
Středisko služeb zákazníkům
Poštovní přihrádka 54
656 54 Brno

Na co v žádosti nezapomenout?

Co bude následovat?

  • Zašleme vám dva návrhy Smlouvy o sdružených službách k podpisu.
  • Jeden výtisk nám zašlete zpět v přiložené odpovědní obálce.
  • Poté co obdržíme vrácenou podepsanou smlouvu, budeme vás kontaktovat a dohodneme spolu návštěvu našeho montéra.
  • V dohodnutém termínu vás náš montér navštíví a udělá vše, co bude nutné. 

V případě dotazů kontaktujte E.ON Zákaznickou linku na čísle 800 77 33 22.

 

 

Pomohla vám tato rada?

Věnujte nám ještě chvilku svého času. Zpětná vazba je pro nás důležitá. Dejte nám vědět, co můžeme zlepšit.

Mrzí nás, že vám naše
rada nepomohla.

Ještě nám prosím zkuste říct, co vám chybělo - stačí kliknout na připravená tlačítka.

Mrzí nás, že vám naše rada nepomohla.

Chcete uvést, na čem konkrétně bychom měli zapracovat?

Berete na vědomí, že Vaše údaje uvedené v tomto formuláři budeme v nezbytném rozsahu zpracovávat za účely uvedenými na webové stránce www.eon.cz v sekci Ochrana osobních údajů. Zde najdete také veškeré další informace ohledně zpracování osobních údajů.

Nenašli jste odpověď?

Zavolejte nám

800 77 33 22

Pracovní dny 7 – 20 hodin

Naši pracovníci s vámi domluví všechny podrobnosti.

Napište nám

Můžete nás kontaktovat na následující e-mailové adrese:

info@eon.cz

Ozveme se vám nejpozději do 5 pracovních dní.