Ve vaší obtížné situaci vám chceme přepis co nejvíce usnadnit. Energie na sebe přepíšete online bez jediného papíru. Můžete začít hned, nebo si nejdřív projděte postup, který dál na stránce ve 4 krocích vysvětlujeme.
Připravte si prosím Zákaznické číslo a EAN odběrného místa. Oba údaje najdete na faktuře za energie nebo ve smlouvě, která se k odběrnému místu vztahuje.
Vyplňte online žádost o přepis na sebe nebo jiného nového zákazníka. K žádosti bude potřeba přiložit úmrtní list, případně jiný úřední doklad o úmrtí. Na e-mail, který v žádosti uvedete, pak pošleme návrh smlouvy k podpisu.
K podpisu smlouvy budete potřebovat potvrzovací kód. Ten pošleme v SMS na číslo mobilního telefonu, které vyplníte do žádosti.
Jakmile k nám podepsaná smlouva dorazí, zkontrolujeme ji. Pokud bude všechno v pořádku, pošleme ji e-mailem podepsanou i za nás.
Může se stát, že v konečném vyúčtování původní smlouvy vznikne přeplatek. Informace o jeho vyplacení si můžete přečíst tady.
Před podpisem smlouvy budeme potřebovat Doklad o vztahu nového zákazníka k nemovitosti. Může to být buď kopie výpisu z katastru nemovitosti, nebo pokud není dořešeno dědické řízení, tento formulář od ČEZu. Potřebujeme ho v případě, že se jedná o přepis v rámci rodiny a nemovitost nebudete převádět na nového zákazníka.
To, jak dlouho bude přepis smlouvy trvat, závisí na dvou věcech. Zaprvé, jak rychle nám vrátíte smlouvu a zadruhé, kdy nám distributor umožní přepis provést. Prosím, počítejte s tím, že celý proces může zabrat i dva týdny. Pokud bychom od vás během té doby něco potřebovali, ozveme se.
Informace, které budete potřebovat
Adresa odběrného místa
Kód EANEAN potřebujeme ke komunikaci s distributorem a operátorem trhu. Je to takové „rodné číslo" odběrného místa a najdete ho na faktuře za elektřinu nebo ve smlouvě na dodávku původního zákazníka.
Číslo a stav elektroměru ke dni přepisuStav opište přímo z elektroměru. Pokud stav nezadáte, distributor ho odhadne podle historie spotřeby. Jedná se ale jen o odhad a může se tak stát, že vyúčtování nebude podle vašich představ.
Vaše kontaktní údajePotřebujeme jméno, adresu trvalého bydliště a korespondenční adresu, telefon, e-mail a platební údaje.
Doklad o úmrtíTen potřebujeme, abychom věděli, proč nemohl původní zákazník podepsat žádost o přepis. Tento doklad slouží místo jeho podpisu.
Doklad o vztahu nového zákazníka k nemovitosti. Může to být buď kopie výpisu z katastru nemovitosti, nebo pokud není dořešeno dědické řízení, tento formulář od ČEZu. Potřebujeme ho v případě, že se jedná o přepis v rámci rodiny a nemovitost nebudete převádět na nového zákazníka.
Vyplnění žádosti
Jakmile máte všechny podklady, můžete se pustit do vyplňování Žádosti o změnu zákazníka. Formulář prosím vyplňte, vytiskněte a podepište. Pokud si nevíte rady, projděte si vzor, jak žádost vyplnit, nebo nám zavolejte na číslo 800 77 33 22. Během jednoho hovoru spolu všechno vyřešíme a začneme na přepisu pracovat.
Odeslání žádosti
Podepsaný formulář nascanujte nebo vyfoťte a spolu s dokladem o úmrtí nám ho pošlete na info@eon.cz.
Podpis nové smlouvy
Ve chvíli, kdy k nám dorazí, vaši žádost zkontrolujeme a začneme na ní pracovat. Potom vám pošleme návrh nové smlouvy k podpisu na e-mail uvedený v žádosti. Až nám ji podepsanou vrátíte, ukončíme stávající smlouvu. Ukončovací fakturu zašleme na adresu zesnulého zákazníka nebo na adresu uvedenou ve formuláři.
Pomohly vám informace na této stránce?
Děkujeme za váš názor, který využijeme k dalšímu vylepšování našich webových stránek.
Děkujeme za váš názor. Rádi informace vylepšíme, pokud nám poradíte jak. Nepište nám sem ale prosím konkrétní požadavky, ty vyřešíte jedině přes info@eon.cz
Pole nesmí být prázdné
To důležité vyřešíte online
Portál Energie24
Už nemusíte chodit na pobočku nebo volat. Stačí se přihlásit a vše si vyřešíte online.