Zabýváme se každým problémem. Stačí říct

EON_Pict_Bill_96x96

Jak podat reklamaci

Pokud se vám nepodaří vyřešit svůj požadavek přes Zákaznickou linku nebo osobně na pobočce, můžete u nás celou věc reklamovat.

Každý dělá chyby, i nám se to může stát. Na reklamaci začneme pracovat hned, jak se k nám dostane. Vyjádříme se k ní co nejdříve, nejpozději ve lhůtě, kterou nám ukládá zákon.

  • EON_Pict_WiFi_96x96 online
  • info@eon.cz
    (Do předmětu e-mailu napište "Reklamace")

  • E.ON Česká republika, s.r.o.
    Středisko služeb zákazníkům
    Poštovní přihrádka 54
    656 54 Brno

Nepomohla vám reklamace?

Stížnost

Co budete potřebovat

Abychom vaši reklamaci mohli vyřešit co nejrychleji, připojte k ní prosím tyto údaje. Najdete je třeba na faktuře.
  1. identifikační údaje (jméno, příjmení, adresa)
  2. zákaznické číslo, číslo místa spotřeby nebo kód EAN
  3. pokud reklamujete vyúčtování, napište nám i číslo faktury nebo variabilní symbol
  4. pokud reklamujete měření, uveďte číslo elektroměru nebo číslo servisní zakázky

Formulář pro podání reklamace

Nepomohla vám reklamace?