Zákaznická péče

Kdy a jakým způsobem mi dorazí přeplatek?

  • Šeková poukázka (poštovní poukázka typu B) – Poukázka vám bude doručena Českou poštou nejpozději do data splatnosti vaší faktury ze elektřinu/zemní plyn.  Přeplatek si poté vyzvednete na kterékoliv pobočce pošty. Pozorplatnost šekové poukázky je omezená, neotálejte tedy prosím s výběrem peněz.
  • Přímé inkaso z účtu nebo převodní příkaz – Přeplatek odesíláme na účet, který u vaší Smlouvy o sdružených službách dodávky elektřiny/plynu aktuálně evidujeme. Přeplatek budete mít na účtu nejpozději v den splatnosti vaší faktury za elektřinu/zemní plyn. Na první straně vpravo naleznete Datum splatnosti.

Jak změníte způsob plateb? Čtěte zde.

Pomohla vám tato rada?

Věnujte nám ještě chvilku svého času. Zpětná vazba je pro nás důležitá. Dejte nám vědět, co můžeme zlepšit.

Mrzí nás, že vám naše
rada nepomohla.

Ještě nám prosím zkuste říct, co vám chybělo - stačí kliknout na připravená tlačítka.

Mrzí nás, že vám naše rada nepomohla.

Chcete uvést, na čem konkrétně bychom měli zapracovat?

Nenašli jste odpověď?

Zavolejte nám

800 77 33 22

Pracovní dny 7 – 20 hodin

Naši pracovníci s vámi domluví všechny podrobnosti.

Napište nám

Můžete nás kontaktovat na následující e-mailové adrese:

info@eon.cz

Ozveme se vám nejpozději do 5 pracovních dní.