Zákaznická péče

K čemu slouží zákaznický portál?

Zákaznický portál zákazníků společnosti E.ON Energie, a.s., (Energie 24) je internetová aplikace, která Vám po přihlášení umožní:

  • nahlédnout na stav vaší Smlouvy o sdružených službách dodávky energií

  • prověřit platební údaje včetně úhrady

  • provést simulaci faktury dle vaší aktuální spotřeby

  • změnit osobní údaje, výši záloh či způsob plateb pomocí on-line formulářů

  • požádat o změnu produktu/sazby distribuce 

  • zkontrolovat si informace o měřicím zařízení

  • získat přehled o historii Vaší spotřeby

  • nahlásit stav elektroměru/plynoměru

  • prověřit plánované přerušení dodávky elektřiny, a to i prostřednictvím mailu nebo SMS

Služba je poskytována zdarma a je určena pro zákazníky společnosti E.ON Energie, a.s. odebírající elektřinu nebo zemní plyn, kteří uzavřeli s touto společností Smlouvu o sdružených službách.

Registraci do portálu můžete provést zde.

Pomohla vám tato rada?

Věnujte nám ještě chvilku svého času. Zpětná vazba je pro nás důležitá. Dejte nám vědět, co můžeme zlepšit.

Mrzí nás, že vám naše
rada nepomohla.

Ještě nám prosím zkuste říct, co vám chybělo - stačí kliknout na připravená tlačítka.

Mrzí nás, že vám naše rada nepomohla.

Chcete uvést, na čem konkrétně bychom měli zapracovat?

Nenašli jste odpověď?

Zavolejte nám

800 77 33 22

Pracovní dny 7 – 20 hodin

Naši pracovníci s vámi domluví všechny podrobnosti.

Napište nám

Můžete nás kontaktovat na následující e-mailové adrese:

info@eon.cz

Ozveme se vám nejpozději do 5 pracovních dní.