Zákaznická péče

K čemu slouží zákaznický portál?

Zákaznický portál Energie24 zákazníků společnosti E.ON Energie, a.s., je internetová aplikace, která Vám po přihlášení umožní:

  • nahlédnout na stav vaší Smlouvy o sdružených službách dodávky energií

  • prověřit platební údaje včetně úhrady

  • změnit osobní údaje, výši záloh či způsob plateb

  • požádat o změnu produktu/sazby distribuce 

  • zkontrolovat si informace o měřicím zařízení

  • získat přehled o historii Vaší spotřeby

  • nahlásit stav elektroměru/plynoměru

  • prověřit plánované přerušení dodávky elektřiny, a to i prostřednictvím mailu nebo SMS

Služba je poskytována zdarma pro zákazníky společnosti E.ON Energie, a.s. odebírající elektřinu nebo zemní plyn. 

Registraci do portálu můžete provést zde.

Pomohla vám tato rada?

Věnujte nám ještě chvilku svého času. Zpětná vazba je pro nás důležitá. Dejte nám vědět, co můžeme zlepšit.

Mrzí nás, že vám naše
rada nepomohla.

Ještě nám prosím zkuste říct, co vám chybělo - stačí kliknout na připravená tlačítka.

Mrzí nás, že vám naše rada nepomohla.

Chcete uvést, na čem konkrétně bychom měli zapracovat?

Berete na vědomí, že Vaše údaje uvedené v tomto formuláři budeme v nezbytném rozsahu zpracovávat za účely uvedenými na webové stránce www.eon.cz v sekci Ochrana osobních údajů. Zde najdete také veškeré další informace ohledně zpracování osobních údajů.