Zákaznická péče

Snížení proudové hodnoty hlavního jističe

Snížení proudové hodnoty hlavního jističe je vždy nutné nejprve řešit s vaším distributorem a poté s vaším dodavatelem elektrické energie. Čekají vás 3 hlavní kroky:

  1. Úprava hodnoty hlavního jističe na odběrném místě
  2. Uzavření Smlouvy o připojení s distribuční společností
  3. Změna Smlouvy o sdružených službách dodávky elektřiny

1.

Jak upravit hodnotu hlavního jističe?

Změnu velikosti proudové hodnoty hlavního jističe může provést pouze odborná elektroinstalační firma. Pro tento účel vám můžeme nabídnout službu našich Aliančních partnerů.

Před samotným porušením plomb elektroměrového rozvaděče je třeba nám nahlásit odplombování.

2.

Jak uzavřít Smlouvu o připojení?

Kroky uvedené v následující odpovědi je nutné řešit s vaším distributorem. Snažíme se, aby údaje uvedené v následujícím textu byly vždy aktuální.

Pro uzavření Smlouvy o připojení využijte následující online formulář.

Podat žádost

Podepsaný formulář nám pošlete naskenovaný na e-mail info@eon.cz nebo vytištěný na adresu:

E.ON Česká republika, s.r.o.
Středisko služeb zákazníkům
Poštovní přihrádka 54
656 54 Brno

Poštou vám zašleme návrh Smlouvy o připojení, který je třeba zaslat podepsaný zpět v přiložené odpovědní obálce na výše uvedenou korespondenční adresu.

3.

Jak změnit Smlouvu o sdružených službách?

Na základě uzavřené Smlouvy o připojení je nutné také upravit Smlouvu o sdružených službách dodávky elektřiny.

Pro změnu Smlouvy o sdružených službách dodávky elektřiny použijte formulář Žádost o smlouvu. Podepsanou žádost spolu s revizní zprávou nebo potvrzenou třetí stranou žádosti revizním technikem nám pošlete naskenovanou na e-mail info@eon.cz nebo vytištěnou na adresu:

E.ON Česká republika, s.r.o.
Středisko služeb zákazníkům
Poštovní přihrádka 54
656 54 Brno

Poštou vám zašleme návrh Smlouvy o sdružených službách dodávky elektřiny, který je třeba zaslat podepsaný zpět v přiložené odpovědní obálce na výše uvedenou korespondenční adresu.

Naši pracovníci s vámi následně domluví termín zaplombování elektroměrového rozvaděče.

Náš tip!

Spolu s novou smlouvou vám doporučujeme si upravit výši záloh.

Pomohla vám tato rada?

Věnujte nám ještě chvilku svého času. Zpětná vazba je pro nás důležitá. Dejte nám vědět, co můžeme zlepšit.

Mrzí nás, že vám naše rada nepomohla.

Ještě nám prosím zkuste říct, co vám chybělo - stačí kliknout na připravená tlačítka.

Mrzí nás, že vám naše rada nepomohla.

Chcete uvést, na čem konkrétně bychom měli zapracovat?

Nenašli jste odpověď?

Zavolejte nám

800 77 33 22

Pracovní dny 7 – 20 hodin

Naši pracovníci s vámi domluví všechny podrobnosti.

Napište nám

Můžete nás kontaktovat na následující e-mailové adrese:

info@eon.cz

Ozveme se vám nejpozději do 5 pracovních dní.