Jak bude změna sazby probíhat?

Změna sazby bude probíhat v několika krocích. Všechny jsou stejně důležité, proto si je prosím pozorně přečtěte.

Žádost o změnu sazby

Pošlete nám e-mail, ve kterém uvedete kód EAN, původní distribuční sazbu a požadovanou distribuční sazbu. Kód EAN najdete na faktuře.
Pokud chcete mít přesně evidovaný stav elektroměru k datu změny distribuční sazby, pošlete nám zároveň i aktuální odečet.

Odeslání žádosti

Žádost nám pošlete e-mailem na info@eon.cz.

Jak to celé bude probíhat?

Žádost o smlouvu na dodávku elektřiny

Zákazník

Pošlete nám email nebo vyplněný formulář Žádost o smlouvu.

Návrh smlouvy na dodávku elektřiny

E.ON

Zpracujeme vaši žádost a pošleme vám k podpisu dva výtisky návrhu Smlouvy o sdružených službách dodávky elektřiny.

5 dnů

Podpis smlouvy na dodávku elektřiny 

Zákazník

Smlouvu podepište a jeden výtisk nám pošlete zpátky. 

10 dnů

Zpracování smlouvy na dodávku elektřiny

E.ON

Domluvíme se s distributorem na změně sazby.

3-5 dnů

E.ON

Následující faktura už bude s novou distribuční sazbou.

Pomohly vám informace na této stránce?

Zvládnete to
online

Portál Energie24

Už nemusíte chodit na pobočku nebo volat. Stačí se přihlásit a vše si vyřešíte online.

Víc o portálu Energie24

Mobilní aplikace E.ON

Své energie nosíte v kapse. Máte je tak pod kontrolou odkudkoliv.

Víc o mobilní aplikaci