Vyzkoušejte novou mobilní aplikaci Energie24

Využívejte všech výhod mobilní aplikace Energie24

 

Platby a vyuctovani

Platby a vyúčtování
pod kontrolou

Na jednom místě budete mít k dispozici dokonalý přehled
o všech svých fakturách a platbách za dodávky elektřiny nebo
zemního plynu. Ty neuhrazené budete mít tamtéž možnost zaplatit
online kdykoliv a odkudkoliv.

 

 

Sledujte svou spotrebu

Dokonalý přehled
o spotřebě

Zajímá vás historie vaší spotřeby elektřiny nebo plynu?
Stačí nahlédnout do naší nové aplikace.

 

Aktualni prehled

Elektronická vyúčtování
i správa účtu

Získáte možnost si velmi jednoduše změnit zálohu, aktualizovat
kontaktní či platební údaje nebo nahlásit samoodečet. Život si
usnadníte i díky zasílání elektronického vyúčtování přímo na
váš e-mail. Navíc tak budete i šetřit přírodu.

 

 

Vcas Vas informujeme

Informace o plánovaných
odstávkách

O plánovaném přerušení dodávek energie vám dáme vědět
vždy včas přes e-mail nebo telefon. Stačí si nastavit příslušné 
kontakty a výpadek elektřiny vás už nikdy nepřekvapí.

 

Vyzkoušejte Energie24 na webu nebo v mobilní aplikaci

Díky aplikaci Energie24 můžete odkudkoliv, 24 hodin denně, vyřešit své požadavky týkající se dodávky elektřiny, zemního plynu a dalších služeb pro váš domov. Aplikace je určena pro zákazníky společnosti E.ON Energie a. s. z řad domácností. Ocení ji domácnosti, kteří odebírají elektřinu ze sítě nízkého napětí.

Vše je navíc zcela zdarma!

K registraci vám stačí identifikační údaje, které najdete
na faktuře za elektřinu nebo zemní plyn.

Chci se registrovat

ENERGIE24 mi usnadňuje život. Máme chatu, chalupu a ještě rodinnou vilu. 
Díky E.ON portálu tak vidím veškerou spotřebu plynu a elektřiny pohromadě.


U E.ON máme celou firmu. Díky včasnému infu o plánovaných odstávkách se můžeme podle toho dopředu zařídit a výroba pak šlape, jak má.


Často kladené otázky

Co dělat v případě ztráty přihlašovacích údajů?

V případě ztráty hesla je možné jej obnovit pomocí tohoto formuláře.

Co dělat v případě, že mi nepřišel úvodní e-mail s potvrzením o registraci?

Tato situace nastává v případě, když uživatel zadá při registraci chybně svou e-mailovou adresu. V tomto případě nás o tom informujte prostřednictvím e-mailu info@eon.cz. Důležité je sdělit nám jméno a příjmení, na které byla registrace provedena, a správný e-mail.

Co je to služba E.ON Energie24?

Je to nový způsob komunikace pro zákazníky společnosti E.ON Energie, a.s. Díky Energii24 můžete z pohodlí svého domova, 24 hodin denně, řešit své požadavky týkající se dodávky elektřiny i zemního plynu.

Co potřebuji znát k registraci služby E.ON Energie24?

K ověření identity je nutné v registračním formuláři vyplnit správnou kombinaci identifikačních údajů, které najde každý zákazník na fakturačních dokladech za elektřinu nebo za zemní plyn (místa spotřeby a číslo variabilního symbolu).

V případě, že odebíráte od společnosti elektřinu nebo plyn ve více odběrných místech, stačí zadat kombinaci správných údajů jen pro jedno místo spotřeby za elektřinu nebo zemní plyn.

Jak si mohu službu objednat?

V případě, že máte o službu zájem, vyplňte následující registrační formulář.

Po provedení registrace vám zašleme potvrzovací e-mail. Kliknutím na odkaz pro přihlášení do služby E.ON Energie24 pak dokončíte úvodní registraci.

Jaké služby E.ON Energie24 nabízí?

Prostřednictvím služby můžete snadno získat přehled o:

  • vámi využívaných produktech a službách
  • historii spotřeby elektřiny a zemního plynu
  • zálohách, zaplacených platbách, fakturách
  • technické specifikaci vašeho místa spotřeby
  • připravovaném přerušení elektřiny (a to i prostřednictvím SMS nebo e-mailu)

Dále můžete jednoduše zadávat požadavky a měnit tak své údaje pomocí zjednodušeného on-line servisu.

Kolik budu za poskytování služby platit?

Uvedená služba je zákazníkům společnosti E.ON Energie a.s. v současnosti poskytována zdarma.

Kontakt

V případě potíží se službou se obraťte na přidělenou kontaktní osobu (podnikatelé) nebo E.ON Zákaznickou linku 800 77 33 22, případně napište na: info@eon.cz.

Můžu si změnit přihlašovací heslo?

Heslo je možné změnit po přihlášení do portálu.

Od společnosti E.ON odebírám elektřinu/plyn ve více než jednom místě spotřeby, ale v mé Energii24 toto místo spotřeby chybí?

Typicky se může jednat o místo spotřeby typu chata, garáž a podobně. V takovém případě využijte funkce Přidání místa spotřeby v záložce Zákazník. Po ověření identifikačních údajů bude toto místo spotřeby do vašeho nastavení služby Energie24 přidáno.

Pro koho je služba E.ON Energie24 určena?

Služba je určena pro zákazníky společnosti E.ON Energie, a.s., odebírající elektřinu nebo zemní plyn. Je určena pro domácnosti i podnikatele, kteří odebírají elektřinu ze sítě nízkého napětí.

Registrujte se!

K registraci vám stačí identifikační údaje, které najdete
na faktuře za elektřinu nebo zemní plyn.

Chci se registrovat