Díky webovému formuláři Bezproudí zjistí zákazníci EG.D informace o poruchách i odstávkách
Brno, 11. listopadu 2022
Zákazníci na distribučním území společnosti EG.D, člena skupiny E.ON, ho naleznou na webových stránkách www.egd.cz/formular-bezproudi. A díky němu rychle zjistí, proč zrovna u nich elektřina nejde. Bez volání na Nonstop linku EG.D. Novou funkci se lidé rychle naučili používat. Měsíčně se jedná o více než dva tisíce unikátních uživatelů, kteří ji využijí.
Do jednoduchého formuláře zadají zákazníci EAN kód svého odběrného místa, který najdou na faktuře nebo jim stačí jen název ulice či obce a okamžitě zjistí aktuální stav dodávek elektrické energie.
„Zákazníci na webu ihned zjistí, jestli se jedná o plánovanou odstávku, poruchu nebo kratší výpadek elektřiny a kdy dodávku pravděpodobně obnovíme. Plánované odstávky pak mohou sledovat až na tři měsíce dopředu. U poruch zase zjistí aktuální stav prací na obnově dodávky elektřiny. Při výpadcích najdou na stránce i to, kolik procent dané obce je aktuálně bez proudu. To se může hodit pro zjištění, že o výpadku elektřiny už jako distributor víme a uživatel tak nemusí volat na Nonstop linku. Sám si zkontroluje, že se nachází v zasažené oblasti a do Bezproudí mu v reálném čase doplňujeme další informace, jakmile se poruchu podaří zaevidovat a lokalizovat,“ vysvětluje Radka Nothart, business analytička společnosti EG.D. U odstávek i poruch se lidé také dozvědí informaci, v kolik hodin distributor předpokládá, že dodávku obnoví.
Energetici spustili funkci Bezproudí na svých webových stránkách letos v červnu. Od té doby do poloviny listopadu ji zákazníci využili ve více než 20 500 případech. Měsíčně si ji pak průměrně zobrazí přes dva tisíce unikátních návštěvníků. Bezproudí je dostupné i v podobě odkazu na responzivní web v rámci mobilní aplikace Distribuce, která je k dispozici pro operační systémy Apple iOS i Android a lze ji stáhnout z App Store nebo Google Play. Uživatelé ji poznají podle modré ikony EG.D.
„Díky Bezproudí mají odběratelé vždy aktuální informace a mohou se ujistit, že o poruše víme a pracujeme na opravě. K formuláři se dostanou snadno na jeden klik, když na hlavní stránce webu www.egd.cz otevřou v hlavičce stránky záložku Nejde vám elektřina,“ uzavírá Radka Nothart.
Kontakty
Roman Šperňák
Tiskový mluvčí
M +420 606 789 422
roman.spernak@eon.cz
www.eon.cz