Přišla mi faktura

Přišla vám faktura a potřebujete s ní poradit? Podívejte se na nejčastější otázky, na které se nás zákazníci ptají.

Fakturu vystavujeme, jakmile od vašeho distributora dostaneme odečet stavu elektroměru nebo plynoměru. Termíny se každý rok liší podle toho, kdy distributor měřidla odečte. Proto každý rok můžete dostat fakturu o pár dní dřív, nebo později. 

Termíny odečtu elektroměru nebo plynoměru na vašem odběrném místě si můžete zjistit přímo u svého distributora:

  • EG.D, a. s. (člen skupiny E.ON)
  • ČEZ Distribuce, a. s.
  • PREdistribuce, a. s.
  • GasNet, s. r. o.
  • Pražská plynárenská Distribuce, a. s.
Nerozumíte faktuře? Jste na správném místě, tady se dozvíte, co potřebujete.

Na koho se mám obrátit, když nesouhlasím s vyúčtováním?

Pokud se na faktuře objevilo něco, s  čím nesouhlasíte, využijte formulář pro reklamaci v  Energii24, nebo nám napište e-mail na info@eon.cz.

Přihlásit se do Energie24


Snažíme se pro Vás naše návody neustále vylepšovat a Vaše odpověď nám v tom hodně pomůže. Děkujeme za ni.

Pomohla vám tato odpověď?

Pole nesmí být prázdné

Všechny faktury
na jednom
místě

Portál Energie24

Už nemusíte chodit na pobočku nebo volat. Stačí se přihlásit a vše si vyřešíte online.


Víc o portálu Energie24

Mobilní aplikace E.ON

Své energie nosíte v kapse. Máte je tak pod kontrolou odkudkoliv.


Víc o mobilní aplikaci