Každého může zaskočit vysoká faktura. Díky našemu přehledu zjistíte, co s tím
_opakovanamp$480-252-1x$.jpg?guid=532bd61e-fdff-460d-a91a-344344b93fab&last-modified=637571160270450158)
- Víc než 60 % reklamací, které řešíme, se týká spotřeby, odhadů nebo špatně provedených odečtů.
- Pokud máte příliš vysoké nedoplatky, příčina nemusí být vždy na první pohled jasná.
- Abyste se v situaci dokázali rychle zorientovat, připravili jsme pro vás novou stránku, kde všechno přehledně vysvětlujeme.
Často se na nás obracíte s tím, že máte vysokou spotřebu, ale vůbec nevíte proč. Technik vaše odběrné místo zkontroloval, jenže závadu nenašel. Abychom vám v takových případech dokázali rychle pomoct, připravili jsme podrobný přehled možných důvodů i návrhů řešení.
S námi nepátráte po příčinách sami
- Pokud se na nás obrátíte s vyúčtováním, ve kterém je podle vás vysoká spotřeba, obratem reklamaci předáváme distributorovi, aby prověřil elektroměr.
- Automaticky vám nabídneme seznam možných důvodů a doporučení, co zkontrolovat. Nebudete tak muset složitě pátrat sami.
- Díky našemu přehledu budete mít jasnou představu, co za vyšší spotřebou může stát a co s tím můžete dělat.
Se správnými informacemi můžete podniknout ty správné kroky. A my vám je usnadníme.
Co vám to přinese?
- Přehledně uvidíte, co všechno ovlivňuje spotřebu. Můžou to být elektroinstalace, náročné domácí spotřebiče, solární panely, ale i malé změny ve vašem denním režimu.
- Lépe pochopíte svůj účet, na který můžete reagovat. Jakmile se povede zjistit příčinu, můžete začít pracovat na snížení svých nákladů na energie.
- Ušetříte si čas a nervy. Díky našemu přehledu si budete ve většině případů vědět rady sami. Méně telefonátů nebo e-mailů znamená rychlejší řešení a víc klidu.

Máte vysokou fakturu a potřebujete ji řešit?
Pokud vám přišla vyšší faktura, než jste čekali, poradíme vám, co s tím.

