Každého může zaskočit vysoká faktura. Díky našemu přehledu zjistíte, co s tím

2 min. čtení
Potřebujete fakturu mimo pravidelný termín? Vyúčtování vám můžeme vystavit i mimořádně.
  • Víc než 60 % reklamací, které řešíme, se týká spotřeby, odhadů nebo špatně provedených odečtů.
  • Pokud máte příliš vysoké nedoplatky, příčina nemusí být vždy na první pohled jasná. 
  • Abyste se v situaci dokázali rychle zorientovat, připravili jsme pro vás novou stránku, kde všechno přehledně vysvětlujeme. 

Často se na nás obracíte s tím, že máte vysokou spotřebu, ale vůbec nevíte proč. Technik vaše odběrné místo zkontroloval, jenže závadu nenašel. Abychom vám v takových případech dokázali rychle pomoct, připravili jsme podrobný přehled možných důvodů i návrhů řešení.

S námi nepátráte po příčinách sami  

  1. Pokud se na nás obrátíte s vyúčtováním, ve kterém je podle vás vysoká spotřeba, obratem reklamaci předáváme distributorovi, aby prověřil elektroměr.  
  2. Automaticky vám nabídneme seznam možných důvodů a doporučení, co zkontrolovat. Nebudete tak muset složitě pátrat sami.
  3. Díky našemu přehledu budete mít jasnou představu, co za vyšší spotřebou může stát a co s tím můžete dělat.

Se správnými informacemi můžete podniknout ty správné kroky. A my vám je usnadníme.

Co vám to přinese? 

  • Přehledně uvidíte, co všechno ovlivňuje spotřebu. Můžou to být elektroinstalace, náročné domácí spotřebiče, solární panely, ale i malé změny ve vašem denním režimu.
  • Lépe pochopíte svůj účet, na který můžete reagovat. Jakmile se povede zjistit příčinu, můžete začít pracovat na snížení svých nákladů na energie.  
  • Ušetříte si čas a nervy. Díky našemu přehledu si budete ve většině případů vědět rady sami. Méně telefonátů nebo e-mailů znamená rychlejší řešení a víc klidu.
Pokud jste nestihli zaplatit zálohu nebo fakturu včas, udělejte to prosím co nejdříve.

Máte vysokou fakturu a potřebujete ji řešit?  

Pokud vám přišla vyšší faktura, než jste čekali, poradíme vám, co s tím.

To důležité vyřešíte online