Zákaznický portál Energie24 se bude hodit všem zákazníkům E.ONu, kteří odebírají elektřinu nebo plyn. Je to šikovný pomocník pro všechny domácnosti apro podnikatele, kteří využívají elektřinu ze sítě nízkého napětí.
Služba Energie24 se bude hodit všem zákazníkům E.ONu, kteří odebírají elektřinu nebo zemní plyn. Je to šikovný pomocník pro všechny domácnosti a pro podnikatele, kteří využívají elektřinu ze sítě nízkého napětí.
Zabere to jen chvilku. Nejdřív vyplníte registrační formulář a vytvoříte si profil. Obratem vám pošleme potvrzovací e-mail s odkazem pro přihlášení do služby E.ON Energie24. Kliknutím na tento odkaz dokončíte úvodní registraci.
Napište nám na info@eon.cz a my se na to podíváme. V e-mailu uveďte jméno a příjmení, pod kterým jste se registrovali a pro jistotu nám ještě jednou napište e-mailovou adresu, na kterou máme potvrzení o registraci poslat.
K ověření identity je nutné v registračním formuláři vyplnit správnou kombinaci identifikačních údajů, které najde každý zákazník na fakturačních dokladech za elektřinu nebo za zemní plyn (zákaznické číslo a EAN nebo EICkód).
Pokud od nás odebíráte elektřinu nebo plyn na více odběrných místech, stačí zadat kombinaci správných údajů jen pro jedno místo spotřeby.
Nebudete. Služba je pro všechny zákazníky E.ONu zdarma.
Napište nám na info@eon.cz a my se na to podíváme. Nezapomeňte uvést kódy EAN nebo EIC odběrných míst, která v systému nevidíte.
Napište nám na info@eon.cz a vysvětlete, s čím konkrétně máte problém. Rádi vám s tím pomůžeme.
Pomohly vám informace na této stránce?
Děkujeme za váš názor, který využijeme k dalšímu vylepšování našich webových stránek.
Děkujeme za váš názor. Rádi informace vylepšíme, pokud nám poradíte jak. Nepište nám sem ale prosím konkrétní požadavky, ty vyřešíte jedině přes info@eon.cz
Pole nesmí být prázdné
To důležité vyřešíte online
Portál Energie24
Už nemusíte chodit na pobočku nebo volat. Stačí se přihlásit a vše si vyřešíte online.