Abyste mohli poslat platbu, potřebujete znát číslo našeho účtu a variabilní symbol.
Oba údaje najdete na faktuře, ve smlouvě, v uvítacím dopise, který jsme vám poslali po přechodu k nám, anebo v zákaznickém portále Energie24.
Variabilní symbol je jedinečný údaj, podle kterého poznáme, kdo nám platbu posílá.
Bankovních účtů máme několik, každý pro jiný druh plateb. Proto ho na našem webu nenajdete.
Platbu se pokusíme přiřadit k vaší smlouvě. Pokud se nám to nepodaří, vrátíme ji zpátky na účet, ze kterého k nám přišla.
Kromě částky nezapomeňte především na správný variabilní symbol. Najdete ho na faktuře, smlouvě nebo v zákaznickém portále Energie24. Podle něj snadno zjistíme, k jaké smlouvě platba patří.
Tyto případy řešíme individuálně. Obecně je lepší, když nám budete pokaždé posílat zálohy přesně v té výši, jak je máte nastavené v předpisu záloh. Ať v tom nemáme zmatky. Pokud se stane, že pošlete jinou částku, než jaká odpovídá vaší záloze, ozvěte se nám na info@eon.cz a domluvíme se, co s tím.
Ano, určitě můžete. Jen si prosím pohlídejte, že při placení zadáváte správný variabilní symbol. Díky tomu platbu přiřadíme tam, kam patří.
Všechny platby na jednom místě
Platební údaje najdete ve vašem zákaznickém účtu. Stačí se přihlásit nebo registrovat a ihned můžete zaplatit zálohu nebo vystavenou fakturu.
Děkujeme za váš názor, který využijeme k dalšímu vylepšování našich webových stránek.
Děkujeme za váš názor. Rádi informace vylepšíme, pokud nám poradíte jak. Nepište nám sem ale prosím konkrétní požadavky, ty vyřešíte jedině přes info@eon.cz
Pole nesmí být prázdné
To důležité vyřešíte online
Portál Energie24
Už nemusíte chodit na pobočku nebo volat. Stačí se přihlásit a vše si vyřešíte online.