Nepřišel mi přeplatek

Pokud jste změnili banku nebo adresu, je možné, že o tom zatím nevíme a platbu vám nemůžeme poslat. Proto si údaje zkontrolujte na faktuře nebo v Energii24.

Přihlásit se do Energie24

Kdy a jak vyplácíme přeplatky za energie

Dostali jste vyúčtování s přeplatkem a peníze vám ještě nepřišly? 

Může to být tím, že ještě nenastalo datum splatnosti faktury, přeplatek jsme poslali jiným způsobem, než jste očekávali, nebo na jinou adresu. 

Datum splatnosti najdete na pravé části první strany faktury. Je to vždycky 14 dní od jejího vystavení.
Potřebujete upravit výši svých záloh? Poradíme vám, jak na to.

Údaje zjistíte na faktuře nebo v Energii24. Případnou změnu pro vaše příští faktury můžete udělat v zákaznickém portále Energie24.


Snažíme se pro Vás naše návody neustále vylepšovat a Vaše odpověď nám v tom hodně pomůže. Děkujeme za ni.

Pomohla vám tato odpověď?

Pole nesmí být prázdné

Přeplatky pod
kontrolou

Portál Energie24

Už nemusíte chodit na pobočku nebo volat. Stačí se přihlásit a vše si vyřešíte online. 


Víc o portálu Energie24

Mobilní aplikace E.ON

Své energie nosíte v kapse. Máte je tak pod kontrolou odkudkoliv. 


Víc o mobilní aplikaci
Všechny potřebné údaje najdete v portálu Energie24