Reklamace faktury

Každý dělá chyby, i nám se to může stát. Na reklamaci začneme pracovat hned, jak se k nám dostane.

Zabýváme se každým problémem.
Stačí říct.

Přihlásit se do Energie24

Jak podat reklamaci

Pokud se vám nepodaří vyřešit svůj požadavek přes zákaznickou linku nebo osobně na pobočce, můžete u nás celou věc reklamovat.

Každý dělá chyby, i nám se to může stát. Na reklamaci začneme pracovat hned, jak se k nám dostane. Vyjádříme se k ní co nejdříve. Nejpozději ale ve lhůtě, kterou nám ukládá zákon.


Reklamaci můžete podat:

online
e-mailem na info@eon.cz (Do předmětu e-mailu napište „Reklamace".)

Co budete potřebovat

Abychom vaši reklamaci mohli vyřešit co nejrychleji, připojte k ní prosím následující údaje. Najdete je třeba na faktuře.


identifikační údaje (jméno, příjmení, adresa)
zákaznické číslo, číslo místa spotřeby nebo kód EAN
Pokud reklamujete vyúčtování, napište nám i číslo faktury nebo variabilní symbol.
Pokud reklamujete měření, uveďte číslo elektroměru nebo číslo servisní zakázky.

Formulář pro podání reklamace


Snažíme se pro vás naše návody neustále vylepšovat a vaše odpověď nám v tom hodně pomůže. Děkujeme za ni.

Pomohla vám tato odpověď?

Pole nesmí být prázdné

Vyřešíme to
klidně online

Portál Energie24

Už nemusíte chodit na pobočku nebo volat. Stačí se přihlásit a vše vyřešíte online.

Víc o portálu Energie24

Mobilní aplikace E.ON

Své energie nosíte v kapse.  Máte je tak pod kontrolou odkudkoliv.

Víc o mobilní aplikaci
Reklamaci můžete vyřídit v portálu Energie24