Změna distribuční sazby

Na jakou distribuční sazbu chcete změnu provést?

Jak změním svou distribuční sazbu na D01d nebo D02d?

O změnu sazby můžete požádat jednou za 12 měsíců, pokud se s vaším distributorem nedohodnete na kratší lhůtě, a to jednoduše po telefonu nebo e-mailem.

Po telefonu
  • Před zavoláním si připravte kód EAN ze smlouvy nebo z faktury, aktuální stav a výrobní číslo elektroměru. Upozorňujeme, že stav elektroměru ke změně sazby může být orientační.
  • Zavolejte nám na číslo +420 800 77 33 22, kde se s vámi na změně domluvíme.
E-mailem

Pošlete nám e-mail na info@eon.cz

Do textu e-mailu nezapomeňte uvést

  • kód EAN ze smlouvy nebo faktury, 
  • o jakou sazbu máte zájem, 
  • aktuální stav elektroměru a jeho výrobní číslo – upozorňujeme, že stav elektroměru ke změně sazby může být orientační.

Až se spolu domluvíme, pošleme vám poštou návrh Smlouvy o sdružených službách dodávky elektřiny s novou distribuční sazbou. 

Prosím, podepište ho a jeden výtisk nám vraťte zpátky v odpovědní obálce. Změna bude platit až potom, co se nám vrátí smlouva s vaším podpisem.

Návod pro jednodušší pořízení

  1. Scan nebo čitelnou fotku vyplněné a podepsané žádosti s přílohami nám prosím pošlete na e-mail info@eon.cz.
  2. Až k nám dokumenty dorazí, připravíme návrh nové Smlouvy o sdružených službách dodávky elektřiny a pošleme vám ho.
  3. Změna sazby bude platit až potom, co se nám vrátí smlouva s vaším podpisem.
  4. Distributor vám dá vědět, kdy přijde vyměnit elektroměr a případně překódovat HDO.

Jak změním svou distribuční sazbu na dvoutarifní:

Pro změnu distribuční sazby musíte splňovat podmínky stanovené Energetickým regulačním úřadem.

Jak na to

Na jakém distribučním území je vaše odběrné místo? Vyberte jednu z možností a my vám podle toho ukážeme postup pro změnu sazby:

Máte otázky? V sekci Zákaznická péče najdete odpovědi, které hledáte

Mám správně zvolenou sazbu?

Rádi vám poradíme, jestli máte sazbu nastavenou správně. Ještě než zavoláte, připravte si prosím číslo místa spotřeby. Bez něj se neobejdeme.


+420 800 77 33 22


Snažíme se pro Vás naše návody neustále vylepšovat a Vaše odpověď nám v tom hodně pomůže. Děkujeme za ni.

Pomohla vám tato odpověď?

Pole nesmí být prázdné

Výpočty
i změna jedině
online

Portál Energie24

Už nemusíte chodit na pobočku nebo volat. Stačí se přihlásit a vše vyřešíte online.

Víc o portálu Energie24

Mobilní aplikace E.ON

Své energie nosíte v kapse. Máte je tak pod kontrolou odkudkoliv.

Víc o mobilní aplikaci