Péče o zákazníky 

Vše důležité vyřešíte na jednom místě

Provedeme vás záležitostmi, které s námi nejčastěji řešíte. Od fakturace a plateb přes technické dotazy až po přepis energií nebo nové připojení. Spoustu věcí totiž s našimi instrukcemi zvládnete sami a nebudete muset nikam chodit ani volat. A s tím ostatním vám rádi pomůžeme na zákaznické lince.

Vyberte, s čím vám můžeme pomoct

Jdu na to

Co potřebujete vyřešit

Fakturace

Fakturace je časté téma dotazů našich zákazníků. Odpovědi na ně najdete v této sekci – od vysvětlení faktury, přes vystavení její kopie až po mimořádnou fakturu. 
Víc informací najdete tady

Platby

Potřebujete nám poslat peníze, nebo naopak očekáváte přeplatek, a něčím si nejste jistí? V této sekci najdete odpovědi na svoje otázky.
Víc informací najdete tady

Smlouva a její změny

Pokud nám potřebujete dát vědět novou adresu, telefon nebo e-mail, pokračujte tudy.
Víc informací najdete tady

Technické dotazy

Hledáte časy nízkého tarifu nebo potřebujete revizi vašeho zařízení? Pomůžeme vám i s technickými dotazy.
Víc informací najdete tady

Dotazy ke službám

Potřebujete nahlásit poruchu kotle nebo spotřebiče? Poradíme vám, jak využít tarify Komplet a naše doplňkové služby.
Víc informací najdete tady

Reklamace

Každý dělá chyby, i nám se to může stát. Nenecháme vás ale napospas omylům. V této sekci zjistíte, jak postupovat, když s něčím nejste spokojení.
Víc informací najdete tady

Ceníky

Podívejte se na aktuálně platné ceny našich tarifů elektřiny a plynu.
Víc informací najdete tady

Formuláře

Tady najdete všechny naše formuláře na jednom místě. Stáhněte si je ve formátu PDF.
Víc informací najdete tady

Kontakty

Potřebujete se s námi spojit? To jsme rádi! Všechny kontakty proto najdete přehledně na jednom místě. 

Víc informací najdete tady

To důležité vyřešíte online