Provedeme vás záležitostmi, které s námi nejčastěji řešíte. Od fakturace a plateb přes technické dotazy až po přepis energií nebo nové připojení. Spoustu věcí totiž s našimi instrukcemi zvládnete sami a nebudete muset nikam chodit ani volat. A s tím ostatním vám rádi pomůžeme na zákaznické lince.
Fakturace je časté téma dotazů našich zákazníků. Odpovědi na ně najdete v této sekci – od vysvětlení faktury, přes vystavení její kopie až po mimořádnou fakturu.
Víc informací najdete tady
Platby
Potřebujete nám poslat peníze, nebo naopak očekáváte přeplatek, a něčím si nejste jistí? V této sekci najdete odpovědi na svoje otázky.
Víc informací najdete tady
Smlouva a její změny
Pokud nám potřebujete dát vědět novou adresu, telefon nebo e-mail, pokračujte tudy.
Víc informací najdete tady
Technické dotazy
Hledáte časy nízkého tarifu nebo potřebujete revizi vašeho zařízení? Pomůžeme vám i s technickými dotazy.
Víc informací najdete tady
Dotazy ke službám
Potřebujete nahlásit poruchu kotle nebo spotřebiče? Poradíme vám, jak využít tarify Komplet a naše doplňkové služby.
Víc informací najdete tady
Reklamace
Každý dělá chyby, i nám se to může stát. Nenecháme vás ale napospas omylům. V této sekci zjistíte, jak postupovat, když s něčím nejste spokojení.
Víc informací najdete tady
Ceníky
Podívejte se na aktuálně platné ceny našich tarifů elektřiny a plynu.
Víc informací najdete tady
Formuláře
Tady najdete všechny naše formuláře na jednom místě. Stáhněte si je ve formátu PDF.
Víc informací najdete tady
Kontakty
Potřebujete se s námi spojit? To jsme rádi! Všechny kontakty proto najdete přehledně na jednom místě.
Víc informací najdete tady
To důležité vyřešíte online
Portál Energie24
Už nemusíte chodit na pobočku nebo volat. Stačí se přihlásit a vše si vyřešíte online.